חיבור לחנויות שופיפיי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

alex.freiy
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' מאי 26, 2020 7:56 am

חיבור לחנויות שופיפיי

הודעהעל ידי alex.freiy » ג' מאי 26, 2020 7:59 am

היי איך אפשר לחבר את המערכת ל2 חנויות שונות?
כל חיבור מנתק אותי מהקודם
אודה לעזרה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיבור לחנויות שופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מאי 26, 2020 9:58 am

בוקר טוב :)

לצערנו בחשבון iCount אחד לא ניתן לחבר כמה חנויות שופיפיי.

לכל חנות שופיפיי עליך להקים חשבון נוסף ב-iCount, לכל חשבון iCount לחבר מסוף סליקת אשראי, ולאחר מכן לחבר את החנות הרלוונטית.

חשוב לי לציין שהחשבון שלך נמצא במסלול המלא, ורק במסלול המלא ניתן לפתוח כמה חשבונות שרוצים, ולקשר ביניהם על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 

להלן ההסבר המלא- מומלץ לקרוא הכל כדי להבין את התהליך :)
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

יש אפשרות לפתוח את החשבון הנוסף מתוך החשבון הקיים שלך, ואז אנחנו אוטומטית מעתיקים את פרטי התשלום מהחשבון הזה לחשבון החדש, וגם מייצרים לך שם משתמש וסיסמה זהים לזה שיש כאן כדי שיהיה לך מעבר נוח בין חשבונות. המעבר הנוח בין החשבונות מתבצע על ידי לחיצה על אייקון המשתמש משמאל למעלה, ואז על שם החברה אליה רוצים לעבור.
כדי לפתוח חשבון נוסף עם מעבר מהיר יש ללחוץ על אייקון המשתמש למעלה משמאל, ללחוץ על "פרטי החברה שלי" ואז בהגדרות החברה ללחוץ על הכפתור הכחול לפתיחת חברה נוספת.

כאמור, לאחר הקמת החשבונות יש לחבר אליהם מסופי סליקת אשראי, בין אם זה מסוף סליקת אשראי של PAYME או ספק סליקה אחר מהרשימה שבכתבה:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/.

ולאחר החיבור למסופי סליקת האשראי בכל החשבונות ניתן לחבר את חנות השופיפיי שלך לכל חשבון:

כדי לחבר את המערכת לשופיפיי ניתן להיעזר במדריך הזה ולעבור שלב שלב כדי להגדיר את החיבור, ואז בסוף לבדוק שהכול תקין על ידי ביצוע עסקה אמיתית מול האתר שלך (אותה לאחר מכן כמובן יש לזכות).

במידת הצורך, יש לנו שירות בתשלום נוסף שיכול לבצע עבורך את החיבור הזה. מדובר בעלות חד פעמית של 150 ש"ח + מע"מ שיכולה לחסוך לך את הזמן וההתעסקות.

יש לשים לב: במידה ובוחרים בשירות החיבור בתשלום נוסף, בעמוד התשלום בשדה 'דוא"ל' אנו ממליצים בחום להזין את כתובת הדוא"ל דרכה נוכל ליצור איתך קשר במידת הצורך בעת החיבור.

לעיתים, כדי לסייע לנו בחיבור אנו פונים בכתובת המייל לשאלות נוספות שעלולות לצוץ ולכן פשוט יש להיות עקביים במייל אם נשלחת הודעה וזה יעזור לתהליך לעבור בקלות.



בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron