מספר שאלות בנושא סליקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

newmember
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' יוני 02, 2020 2:43 pm

מספר שאלות בנושא סליקה

הודעהעל ידי newmember » ג' יוני 02, 2020 2:46 pm

היי, יש לי מספר שאלות שקשורות לסליקה:

1. התחברתי היום לאישורית זהב ורציתי לדעת מה ההבדל ביניהם לבין Payme (ראיתי שאתם נורא ממליצים עליהם).

2. איך ניתן לעשות אינטגרציה כך שהחשבוניות שהווקומרס מייצר יועברו אוטומטית לחשבון בicount?

תודה :)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3466
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר שאלות בנושא סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יוני 02, 2020 3:22 pm

אחה"צ טובים :)
1. הסיבות שאנחנו ממליצים בחום על PAYME הן מכיוון שהאינטגרציה בינינו לבינם היא מאוד צמודה ומאוד מתקדמת ביחד ליתר ספקי הסליקה.
הקמת מסוף סליקה של PAYME ניתן לבצע כבר מתוך חשבון ה-iCount שלך.
PAYME הם ספק הסליקה היחיד שתומך בכמעט כל ביצוע הפעולות שניתן לבצע כמו חיובים וזיכויים כספיים כבר מתוך חשבון ה-iCount שלך.
חשוב לנו לציין שאתה נמצא במסלול האקספרס ולכן כרגע בשלב זה, במידה ותקים את מסוף הסליקה של PAYME בהיותך במסלול האקספרס, אז עלות הקמת מסוף הסליקה שלהם והתחזוקה השנתית לחיבור בינינו לבינם היא 259 ש"ח+מע"מ כל שנה.
בניגוד למסלול המלא שעלות הקמת מסוף הסליקה היא 159 ש"ח+מע"מ חד פעמי.

2. כאמור, כפי שציינתי, לפי מה שאני רואה אתה נמצא במסלול האקספרס עם רישיון שנתי עד 17.3.2021.
אפשרות להקמת עמודי סליקה וכן חיבור חנות ווקומרס אלינו אפשרית רק במסלול המלא בלבד.
יש לנו תוסף לווקומרס בעלות של 350 ש"ח+מע"מ שמאפשר חיבור (דרך עמודי סליקה שלנו) לספק סליקה שמחובר לך במערכת ויצירת חשבוניות מס קבלה באופן אוטומטי.
הפלאגין כולל גם אפשרות העברת נתוני טרנזקציית פייפאל (ע״י העברת IPN המגיעות לאתר אל המערכת) אלינו על מנת לייצר מסמכי הנהח״ש גם עבור עסקאות פייפאל.
ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/integration/woocommerce/

במידה ורלוונטי עבורך באפשרותך לעבור למסלול המלא ואז להקים את מסוף הסליקה של PAYME ולחבר את חנות הווקומרס שלך.

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול אקספרס למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.



בברכה,
דור

newmember
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' יוני 02, 2020 2:43 pm

Re: מספר שאלות בנושא סליקה

הודעהעל ידי newmember » ד' יוני 03, 2020 12:33 pm

היי, במידה ואני מעוניין להישאר עם אישורית זהב, האם בכלל זאת אני צריך לעבור למסלול המלא על מנת להשתמש בתוסף הוורדפרס?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3466
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר שאלות בנושא סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 03, 2020 12:49 pm

גם כדי לחבר את אישורית זהב וגם להשתמש בתוסף הווקומרס זה מצריך ממך להיות במסלול המלא בלבד.
מסלול אקספרס לא תומך ב-2 החיבורים הללו.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים