רישום לpayme

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Maofshs
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' ספטמבר 21, 2020 10:18 pm

רישום לpayme

הודעהעל ידי Maofshs » ב' ספטמבר 21, 2020 10:24 pm

אני מנסה לפתוח חשבון סליקה בpayme מילאתי את כל הפרטים הנדרשים, והוא מקפיץ לי הודעת מערכת ללא שום כיתוב, לא מצליח להבין מה הבעיה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: רישום לpayme

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ספטמבר 22, 2020 8:50 am

בוקר טוב,
כדי להקים את מסוף הסליקה של PAYME עליך לצרף את כל המסמכים הנדרשים ולמלא את כל פרטי הטופס לצורך הקמת המסוף.
תוכל לצרף את המסמכים דרך מערכת-> הגדרות-> הנהח"ש-> אישורים-> ומשם לצרף את המסמכים הנדרשים כפי שמופיעים בטופס הקמת המסוף.
לאחר העלאת כל המסמכים יש לחזור לטופס ולמלא את כל הפרטים שלו.

במידה וקופצת שגיאה ריקה יש להתנתק מהמערכת ולנסות שוב.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים

cron