חלה שגיאה בעת ניסיון הפקת מסמך לאחר עסקה במערכת שופיי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shoeflex69
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' נובמבר 04, 2020 7:24 pm

חלה שגיאה בעת ניסיון הפקת מסמך לאחר עסקה במערכת שופיי

הודעהעל ידי shoeflex69 » ד' נובמבר 04, 2020 7:30 pm

חלה שגיאה בעת ניסיון הפקת מסמך לאחר עסקה במערכת שופיי - נראה שחישוב המע"מ להזמנה זו אינו תקין.

איך אני פותר את התקלה הזו?
החנות שלי לא מחייבת מעמ כי אני מוריד את המעמ מהמחיר ששמתי בחנות. איך אני עושה אינטגרציה בין מערכת הוצאת חשבוניות אוטומטי לבין החנות ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4204
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חלה שגיאה בעת ניסיון הפקת מסמך לאחר עסקה במערכת שופיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' נובמבר 05, 2020 11:27 am

בוקר טוב
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים