payme

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

sisimh
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' נובמבר 24, 2019 12:30 pm

payme

הודעהעל ידי sisimh » ב' נובמבר 16, 2020 5:27 pm

שלום , אני מבקשת לדעת עבור איזה שירות אני משלמת ל פאיימי - אני סולקת דרך ישראכרט ומעולם לא ביקשתי מהם שירות , הם גובים ממני כל חודש 40 שח והגיעו אליי דרך התוכנה שלכם . ביקשתי מהם הסבר ולא קיבלתי תשובה מספקת וברורה. תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' נובמבר 16, 2020 5:47 pm

ערב טוב,
הקמת דרכנו את מסוף הסליקה של PAYME בעלות חד פעמית של 159 ש"ח+מע"מ (מכיוון שחשבון ה-iCount שלך נמצא במסלול מלא) דרך טופס ייעודי להקמת מסוף הסליקה ובו יש להזין לא מעט פרטים.
תוכל לראות בעמוד הבית שלך בחשבון ה-iCount יש לך קוביה של ממשק PAYME, זה אומר שאתה מחובר אליהם והקמת את המסוף דרכנו.
כל המידע בטופס הקמת המסוף הוגדר על ידך ולכן כל מי שמקים את מסוף הסליקה של PAYME מודע לכך שהוא מקים את המסוף שלהם.
אם אתה משלם ל-PAYME 40 ש"ח+מע"מ לכל 1000 סליקות ולטענתך אתה סולק דרך ישראכרט אז אתה קרוב לוודאי נמצא ב-PAYME במסלול 'iCount גדול ישראכרט'.

כל המידע על העלויות של PAYME נמצא כאן:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד