הלקוחות לא מצליחים לשלם

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 18
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' דצמבר 28, 2020 2:16 pm

הלקוחות מקבלים הודעת שגיאה אחרי מילוי פרטי האשראי. PAY ME לא עונים למיילים. אני צריכה דחוף עזרה כי האתר באוויר ויש סייל
קבצים מצורפים
Screenshot_2020-12-28-10-40-50-364_com.android.chrome.jpg
(175.17 KiB) עדיין לא הורד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 28, 2020 2:49 pm

צהריים טובים,
אם פנית ל-PAYME, זה מה שהיית צריך לעשות, השגיאות מטופלות דרכם.
השאלה היא מתי פנית אליהם- אם פנית אליהם לפני כמה דקות זה יכול לקחת זמן.
אבל תראה מה נעשה:
אנא רשום לי בבקשה את מספר הפנייה שלך אצלם, את תאריך ושעת הפנייה ואני אנסה לפנות אליהם במקביל כדי לזרז את הטיפול.

תודה

בברכה,
דור

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 18
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' דצמבר 28, 2020 2:56 pm

היי דור,
מספר פניה שלי 155342
נקלטה בשעה :10:44 בבוקר.
מכיוון שהבעיה היא באמת אקוטית, ציפיתי שיטפלו בזה יותר מהר או לפחות תוך 5 שעות מהפניה
תודה על כל עזרה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 28, 2020 3:45 pm

תודה,
הנושא הועבר לבדיקה מול PAYME.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 18
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' דצמבר 28, 2020 3:58 pm

הם חזרו אליי עם תשובה:
ייתכן ואתם מנסים לבצע חיוב של כרטיס אשראי ישראלי במטבע שהוא לא שקלי בעסק שלכם שהוא עם ספק ישראלי. במצב כזה הרבה חברות אשראי מגבילות את הלקוח לביצוע פעולה מסוג זה ולכן מתקבלת השגיאה (מדובר בשגיאת מנפיק ולא בשגיאה של פאיימי).

מה שבהכרח לא נכון. הסיכום שלי מולם ומול ישראכרט שהכל נ סלק בשקלים והם עושים את ההמרה. ככה אני עובדת איתם כששולחת חשבוניות שלכם לחיוב לקוח באשראי. אין לנו חשבונות לא שקליים.
כשפתחתי דרככם עמוד סליקה , שאלתי אותם במפורש אם כל התנאים שלי נשמרים. נאמר לי שכן. מפחדת שעכשיו יקח להם עוד מלא זמן לבדוק את זה. זה פוגע בעסק. בבקשה תעזור לי לפתור את זה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 28, 2020 4:01 pm

לצערי אנו לא יכולים להתערב במקרים כאלה, אנו לא קשורים לאופי ואפשרויות הסליקה, אנו לא ספק הסליקה ולכן כל ההתנהלות צריכה להיות מול PAYME בלבד, וזה גם מה שהם רשמו לי, הם ממשיכים את ההתכתבות וההתנהלות מולך.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 18
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' דצמבר 28, 2020 5:37 pm

אז כרגע אני סוגרת את השימוש בICOUNT כי PAY ME לא חזרו אליי. אז אני חוטשבת שזה כן קשור אליכם וצריך לקבל מענה מכל הגופים המעורבים.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הלקוחות לא מצליחים לשלם

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 28, 2020 5:44 pm

מבין אותך, אך iCount איננה ספק סליקת אשראי, PAYME הם אלה שמטפלים במקרים כאלה, כל שגיאה שמתקבלת מגיעה *מספק הסליקה שלך בלבד* ולא מאיתנו.
הגדרות הסליקה כאמור לא מוגדרות אצלנו אלא ב-PAYME.
לפי מה שנכתב לי מהם, PAYME הם אלה שמטפלים בך בשלב זה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron