נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

לקראת הקמת מערכת ה CRM שלנו, אנחנו מעודדים את כל המשתמשים שלנו ואפילו מי שעדיין לא משתמש ב iCount לקיים דיון פתוח על הצרכים היומיומיים ממערכת CRM.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

בחרו שני נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

ניהול לידים
6
21%
ניהול קמפיינים
4
14%
ניהול יומן משותף
3
10%
ניהול משימות
5
17%
ניהול אירועים שקשורים בלקוחות (תיעוד ותזכורות)
8
28%
ניהול פרויקטים
3
10%
 
סך הכול הצבעות: 29

yoav
משתמש על
הודעות: 673
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

הודעהעל ידי yoav » ד' אוגוסט 19, 2015 10:50 am

אנחנו נעזרים בסקר הזה על מנת "לחדד" את צוותי הפיתוח שלנו ולתעדף משימות.
אם יש כאן משהו ששכחנו - אל תתביישו לכתוב לנו בתגובות. נוסיף תגובות רלוונטיות בשמחה.

kbtgilo
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ה' אוגוסט 27, 2015 11:04 pm

Re: נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

הודעהעל ידי kbtgilo » ה' אוגוסט 27, 2015 11:44 pm

הזמנת המוצרים - החנות המקוונת


mazi
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' אוגוסט 30, 2015 7:51 pm

Re: נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

הודעהעל ידי mazi » ב' אוגוסט 31, 2015 7:34 am

לא מצאתי פרטים על crm האם יש כזה או שהוא בשלבי פיתוח? מעוניינת לקבל פרטים.


mazi
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' אוגוסט 30, 2015 7:51 pm

Re: נושאים שהכי חשובים לכם ב CRM

הודעהעל ידי mazi » ג' ספטמבר 01, 2015 3:02 pm

יש לי צרכים מיוחדים :) אם מי אפשר לדבר? אשמח להתקדם אם זה יענה על הצורך


shaydav
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' נובמבר 20, 2014 4:38 pm

כמה דברים שחסרים לי ב CRM

הודעהעל ידי shaydav » ד' אפריל 13, 2016 3:25 pm

1. אפשרות לעבוד באפליקציה.
2. קישור ליומן\מייל אינטרנטי סטייל Gmail\Google Apps או microsoft Live\Office 365.
3. קישור של האפליקציה לאנשי הקשר בנייד או דרך ה המייל האינטרנטי (קריאה וכתיבה אליהם) כך שלא אצטרך להקים כל לקוח פעמיים.
3. חיוג מתוך האפליקציה בלחיצה על טלפון של לקוח (כנ"ל שליחת מייל גם מהנייד וגם מהPC).
4. אפשרות לבנות שדות מידע וטפסים למילוי על הלקוח, לדוגמא, אני רוצה להקים טופס שבו אוכל להכניס מידע על מחשבי הלקוח, אבל אני רוצה להוסיף מאפיינים למחשבים וכמה מחשבים ללקוח, כמו כן לשייך את המחשב למשתמש.
5. אפשרות ללקוחות משנה, ללקחות יש כמה עובדים ולפעמים כל עובד פותח קריאה בנפרד.
6. הודעות Push על קריאות שנפתחו באפליקציה.
7. אפשרות לעבוד Offline ושהמסד נתונים יסתנכרן עם עלייה לאוויר. (למשל אם אני ללא אינטרנט אבל עדיין רוצה לעדכן פרטים).

יש עוד אבל לא אשעמם אותכם יותר מידי.



חזור אל “CRM”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד