הודעהעל ידי shaydav » ד' אפריל 13, 2016 3:25 pm
1. אפשרות לעבוד באפליקציה.
2. קישור ליומן\מייל אינטרנטי סטייל Gmail\Google Apps או microsoft Live\Office 365.
3. קישור של האפליקציה לאנשי הקשר בנייד או דרך ה המייל האינטרנטי (קריאה וכתיבה אליהם) כך שלא אצטרך להקים כל לקוח פעמיים.
3. חיוג מתוך האפליקציה בלחיצה על טלפון של לקוח (כנ"ל שליחת מייל גם מהנייד וגם מהPC).
4. אפשרות לבנות שדות מידע וטפסים למילוי על הלקוח, לדוגמא, אני רוצה להקים טופס שבו אוכל להכניס מידע על מחשבי הלקוח, אבל אני רוצה להוסיף מאפיינים למחשבים וכמה מחשבים ללקוח, כמו כן לשייך את המחשב למשתמש.
5. אפשרות ללקוחות משנה, ללקחות יש כמה עובדים ולפעמים כל עובד פותח קריאה בנפרד.
6. הודעות Push על קריאות שנפתחו באפליקציה.
7. אפשרות לעבוד Offline ושהמסד נתונים יסתנכרן עם עלייה לאוויר. (למשל אם אני ללא אינטרנט אבל עדיין רוצה לעדכן פרטים).
יש עוד אבל לא אשעמם אותכם יותר מידי.