אוי.... במה נתחיל?

לקראת הקמת מערכת ה CRM שלנו, אנחנו מעודדים את כל המשתמשים שלנו ואפילו מי שעדיין לא משתמש ב iCount לקיים דיון פתוח על הצרכים היומיומיים ממערכת CRM.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shaydav
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' נובמבר 20, 2014 4:38 pm

אוי.... במה נתחיל?

הודעהעל ידי shaydav » ש' אוגוסט 22, 2015 6:38 pm

אולי קודם לכל בסינכרון עם מערכות הדואר המתקדמות... (Exchange, Online Exchange Google Apps).
שהאפליקציה תהיה מבוססת מיקום (להסברים נוספים תתקשרו אלי) יש לכם במערכת את הטלפון שלי.
כמו שיש דפי סליקה שיהיו דפי הרשמה ופתיחת פניה.
וזה בתור התחלה....
תתקשרו (פעם אחת בחיים שלכם) ותקבלו המון .

yoav
משתמש על
הודעות: 674
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

Re: אוי.... במה נתחיל?

הודעהעל ידי yoav » א' אוגוסט 23, 2015 9:42 pm

בהחלט מתוכנן מודול שיאפשר לסנכרן בין ה contacts של המייל שלך לבין המערכת שלנו, בין ה יומן של המייל שלך לבין יומן אצלנו וכמובן לעשות לוג לשיחות שיש לך עם הלקוחות שלך במייל ישירות לתוך המערכת שלנו.
האפליקציה כבר מבוססת מיקום (כלומר - שעון נוכחות punchio מבוסס מיקום).
הנה קישור ישיר להורדה של punchio

דפי סליקה יכולים לשמש כדפי הרשמה (זה הרעיון שמאחוריהם) ואם אתה רוצה הרשמה ללא תשלום זה כבר משהו אחר וגם זה יהיה, רק במודול אחר לחלוטין.

shaydav
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' נובמבר 20, 2014 4:38 pm

Re: אוי.... במה נתחיל?

הודעהעל ידי shaydav » ה' פברואר 02, 2017 12:23 pm

האם יהיה מצב לצור רשימות\ שדות מותאמות אישית ?
בקיצור לעשות קסטומיזציה ל CRM?
אני לדוגמה מתעסק בשרותי מחשוב (IT) וב מנ"מ (מצלמות אבטחה, אזעקות, גילוי אש וכו).
לכל מערכת יש את המאפיינים שלה, ולכל לקוח יכולה להיות החל ממערכת אחת ועד כמה מערכות מכל סוג.
בנוסף יש לקוחות שיש להם תתי לקוחות (סניפים) שיכולים להיות הכל החל מעובדים מהבית, ועד סניפים בבעלות החברה וזכיינים.
האם תהיה אפשרות להפריד ולשייך לקוחות ללקוח מרכזי, כמו כן האם יהיה ניתן לשייך ללקוח מזמין לקוח משלם אחר (דוגמא, לארומה ישראל יש 50 סניפים, אך הם זכיינים, הם הלקוח המזמין. הלקוח המשלם בסופו של דבר זה ארומה ישראל).



חזור אל “CRM”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד