הוראות להתחלת עבודה עם CRM

לקראת הקמת מערכת ה CRM שלנו, אנחנו מעודדים את כל המשתמשים שלנו ואפילו מי שעדיין לא משתמש ב iCount לקיים דיון פתוח על הצרכים היומיומיים ממערכת CRM.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

herkevim
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' פברואר 21, 2016 9:03 pm

הוראות להתחלת עבודה עם CRM

הודעהעל ידי herkevim » א' פברואר 21, 2016 9:07 pm

אני לא מוצאת הוראות מסודרות לעבודה בCRM .
אני רוצה לתעד תהליך מכירה ושיחות עם לידים . איך אני עושה את זה מסודר כולל התראות ?
אשמח לקרוא ולהבין יותר
נ.ב. האם אני חייבת לשייך כל פעולה של לקוח לתהליך PIPELINE או שיש לי אפשרות פשוט לתעד מה קרה עם הלקוח שלי ?
שרון מורדוך



חזור אל “CRM”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד