האם זה רלוונטי

לקראת הקמת מערכת ה CRM שלנו, אנחנו מעודדים את כל המשתמשים שלנו ואפילו מי שעדיין לא משתמש ב iCount לקיים דיון פתוח על הצרכים היומיומיים ממערכת CRM.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shaiashwal
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' ספטמבר 08, 2020 5:55 pm

האם זה רלוונטי

הודעהעל ידי shaiashwal » ג' ספטמבר 08, 2020 5:57 pm

האם זה רלוונטי להשתמש במערכת CRM במידה ויש לי חנות אינטרנטית ומה בעצם זה עושה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3584
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: האם זה רלוונטי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ספטמבר 09, 2020 11:02 am

בוקר טוב,
נכון להיום אין קשר בין מודול ה-CRM לחיבור חנות מכירות אינטרנטית :)
בכל אופן, אם אתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “CRM”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד