חשבון עסקה מספק

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Blank-Innovations
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ג' נובמבר 26, 2019 6:07 pm

חשבון עסקה מספק

הודעהעל ידי Blank-Innovations » ד' ינואר 15, 2020 8:27 am

במודול הוצאות כשאני מזין חשבון עסקה מספק אחן אפשרות לבחור חשבון עסקה אלא רק חשבונית מס או קבלה וכו. מה עושים? ועוד שאלה, לאחר שהחשבון עסקה שולם והספק הוציא חשבונית מס כיצד מקשרים אותה להוצאה.
כיצד אפשר לעקוב אחרי חשבוניות עסקה ששולמו אבל לא התקבלה חשבונית מס?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2517
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבון עסקה מספק

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 15, 2020 10:44 am

שלום רב,
בחירת סוג המסמך לא משנה במערכת, בכל מקרה צריך לבחור סוג מסמך אחד בעת רישום הוצאה, כך שאם היית בוחר 'חשבון עסקה' היית צריך לערוך אותה ולבחור את סוג המסמך שקיבלת מהספק, בין אם זה קבלה או חשבונית מס קבלה
ולכן עדיף כבר להזין את ההוצאה כאשר כבר ביצעת תשלום עליה וקיבלת מהספק מסמך תשלום.

בברכה,
דור

Blank-Innovations
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ג' נובמבר 26, 2019 6:07 pm

Re: חשבון עסקה מספק

הודעהעל ידי Blank-Innovations » ו' ינואר 17, 2020 9:01 am

דור שלום,
לא ענית על השאלה, כשאני משלם לספק ששלח לי חשבון עסקה, אני מעלה את המסמך - חשבון עסקה.
זה אומר שהספק חייב לשלוח לי חשבונית.
איך אני מבצע מעקב שהספק חייב לי חשבונית- כי בעצם בוצע תשלום

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2517
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבון עסקה מספק

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ינואר 19, 2020 10:15 am

בוקר טוב,
כפי שציינתי, בהוצאות לא ניתן לבחור את סוג המסמך 'חשבון עסקה'.
רק לאחר שהספק יביא לך חשבונית מס (או מסמך אחר מתוך הרשימה) תוכל לעדכן את סוג המסמך בתוך הוצאה קיימת או לבחור את סוג המסמך בעת הקמת הוצאה חדשה.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], rafia ו־ 5 אורחים