שאלה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

ayeletkatzda
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: א' יולי 29, 2018 8:48 am

שאלה

הודעהעל ידי ayeletkatzda » ו' מרץ 27, 2020 9:35 pm

שלום,
1. עד היום שעשיתי טעות בחשבונית מס שהוצאתי הרואה חשבון אמר לי להוציא חשבונית זיכוי לפי פרטי החשבונית השגויה ולאחר מכן להוציא חשבונית חדשה. האם הייתי צריכה לעשות עוד פעולה כמו חשבונית מס במינוס לכול חשבונית שגויה?
2. הוצאתי חשבונית מס שגויה עם תאריך שגוי, לאחר מכן הוצאתי חשבונית זיכוי על אותו תאריך ובנוסף ביטלתי את החשבונית המקורית. האם עשיתי טעות? כי חשבונית הזיכוי גם ככה מורידה מעמ והחשבונית המבוטלת גם היא ללא מעמ כך שיוצא שהורדתי מעמ פעמיים ואין איזון כספי

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3438
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: שאלה

הודעהעל ידי iCount » א' מרץ 29, 2020 8:55 am

שלום
עקרונית מנהל החשבונות שלך צריך להנחות אותך.
ביטול מסמך מייצר לבד את מסמך הזיכוי, ולכן לא צריך גם לבטל ולגם להוציא מסמך זיכוי...
יש לעבוד עם מנהל החשבונות שלך על החומר ולבצע תיקונים בהתאם.

Avi B
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ב' יולי 08, 2019 11:52 pm

Re: שאלה

הודעהעל ידי Avi B » ג' יוני 02, 2020 11:53 pm

שלום לתומכים,
איך רושמים בהנהלת החשבונות את המענקים לעצמאים בתקופת הקורונה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3474
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שאלה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 03, 2020 10:10 am

בוקר טוב :)
שאלות מסוג זה יש להפנות למנהל החשבונות, מכיוון שאנחנו לא מקור מוסמך למענה על שאלות חשבונאיות.
תפקידו של מנהל החשבון לתת לך הדגשים והנחיות אילו מסמכים עלייך להפיק וכיצד להתנהל מכל היבטי הנהלת החשבונות.


בברכה,
דור

Avi B
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ב' יולי 08, 2019 11:52 pm

Re: שאלה

הודעהעל ידי Avi B » ו' יוני 05, 2020 3:01 am

שלום רב,
השאלה לגבי אופן רישום מענקי הקורונה היא שאלה כללית שרבים שואלים.
נא לא לשלוח אותי למנהל החשבונות.
צריכה להיות לזה תשובה פשוטה וברורה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3474
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שאלה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ו' יוני 05, 2020 8:48 am

בוקר טוב,
תשובתי בעינה עומדת, מדובר כאן בנושא חשבונאי שאנו לא נותנים בו תמיכה כי אנו לא מוסמכים לכך.
רשמת "נא לא לשלוח אותי למנהל החשבונות" אך אני נאלץ שוב להפנות אותך אליו לבירור מקצועי מה עליך לעשות במקרים כאלה.
כאשר תקבל את המידע המקצועי וההסבר החשבונאי ומה עליך לעשות, תוכל להתייעץ איתנו מההיבט הטכני איך לבצע את הפעולה הזאת במערכת.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron