חשבונית מס קבלה שצריך לבטל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

dana3647
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 18, 2020 10:50 am

חשבונית מס קבלה שצריך לבטל

הודעהעל ידי dana3647 » ה' יולי 30, 2020 11:20 am

היי,
רציתי לברר כיצד להוציא חשבונית זיכוי בגין חשבונית מס קבלה שיצאה.
(מס' 3015)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4224
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית מס קבלה שצריך לבטל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' יולי 30, 2020 12:07 pm

צהריים טובים :)
כדי לבטל (באופן מלא או חלקי) חשבונית מס קבלה יש להפיק חשבונית מס קבלה נוספת עם הסכום במינוס.
יש לגשת להנהח"ש-> חשבונית מס קבלה-> להזין את הכמות ואת הסכומים שרוצים לזכות במינוס.

במידה ורוצים לבטל את חשבונית מס הקבלה על כל הסכום ניתן להיכנס לחשבונית מס הקבלה שרוצים לבטל-> ללחוץ על 'אפשרויות'-> 'בטל'-> לרשום את סיבת הביטול-> להפיק את המסמך.
תופק אוטומטית חשבונית מס קבלה במינוס על התאריך של היום שתבטל את החשבונית המקורית.

להלן קישור לכתבה עם הסבר על ביטול וזיכוי מסמכים:
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

בברכה,
דור

erezrm
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' ספטמבר 30, 2020 10:12 am

Re: חשבונית מס קבלה שצריך לבטל

הודעהעל ידי erezrm » ד' ספטמבר 30, 2020 10:16 am

האם ניתן לבטל חשבונית מס קבלה חודש לאחור? האם זה באותו אופן שמתואר לעיל?
והם ידוע אם זה מתעדכן רטרו ברשות המיסים?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4224
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית מס קבלה שצריך לבטל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ספטמבר 30, 2020 10:42 am

בוקר טוב,
ביטול מסמכים אצלנו לא מתעדכן אוטומטית ברשות המיסים מכיוון שאין לנו התממשקות ישירה.
ולכן מומלץ להיעזר במנהל חשבונות.

מבחינה חשבונאית זה לא תיקני להוציא מסמכים על תאריך עבר.
במידה וקיבלת הנחייה ממנהל החשבונות שלך להפיק מסמך על תאריך עבר, אבל כבר הופקו מסמכים בין התאריך הרצוי לתאריך הנוכחי, ראשית עלייך לבטל את כל המסמכים מאותו הסוג שהופקו בחודש הנוכחי, לאחר מכן להפיק את המסמך הרצוי על החודש הקודם ולבסוף להוציא מחדש את כל המסמכים שבוטלו.

כלומר, במקרה שלך ישנה כוונה להפיק מסמך על תאריך קודם, סביר מאוד להניח שאם הפקת מסמכים לאחר תאריך היעד שכבר עבר תתקבל לך הודעה שקיימים לך מסמכים עתידיים, חשוב להבין שההודעה לא מתייחסת ללקוח מסויים, אלא על כלל המסמכים שהופקו מאותו הסוג בין תאריך העבר לתאריכים עתידיים שבאו אחריו.
לכן בהתאם להנחיה, ראשית יש לאתר את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו לאחר תאריך היעד (דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש) ולבטל אותם, לאחר מכן להפיק את המסמך על התאריך הרלוונטי, ולבסוף "להחזיר" את כל המסמכים שביטלת ע"י הפקת המסמכים מחדש.

להסבר על ביטול וזיכוי מסמכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

לחלופין, באפשרותך להפיק את המסמך עם התאריך של היום ולציין בהערות שהמסמך מתייחס לתאריך בו הוא היה צריך להיות מופק.
לכן בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל החשבונות שלך כדי לבדוק מה הוא ממליץ מ-2 הדרכים שהצענו.
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron