ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 08, 2019 8:59 am

שלום רב,
נכון, אנו לא תומכים בסליקה דרך חברת משולם.
נכון לעכשיו אני רואה בחשבונך שאת כלל לא מחוברת לספק סליקה, כלומר שאת לא יכולה לחייב את הלקוח מתוך קבלה או חשבונית מס קבלה או להשתמש בסליקה מכל אפשרות שהיא במערכת.

אם את רוצה לחייב אותה מתוך המערכת עליך לבצע חיבור למסוף סליקה (אנו ממליצים על PAYME) אבל אפשר לבצע התממשקות לספקי סליקה אחרים.
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

מה שאת יכולה לעשות זה לבצע את הסליקה בפועל דרך משולם, ולאחר מכן להפיק קבלה או חשבונית מס קבלה אצלנו, ניתן לציין על גבי המסמכים הערות עם מלל חופשי, כך שאין בעיה לציין על החשבונית לדוגמא שהחיוב בוצע דרך משולם.
לאחר הפקת המסמך תוכלי לשלוח ללקוח את החשבונית במייל.

בברכה,
דור

oritcohen40
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ה' אוגוסט 22, 2019 12:05 pm

Re: ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

הודעהעל ידי oritcohen40 » ב' ספטמבר 09, 2019 6:29 pm

הבנתי אוקי
איך מבטלים קבלה? שכמובן יבטל אוטומטית את המלאי שירד ויאזן את הפעילות החודשית
תודה מראש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ספטמבר 10, 2019 9:11 am

שלום רב,
כדי לבטל קבלה עלייך להפיק על אותו הלקוח קבלה עם אותו הסכום אבל במינוס.
ניתן לבצע את התהליך אוטומטית דרך לחיצה על 'אפשרויות'->'בטל'- הפעולה תבצע בצורה אוטומטית הפקה של קבלה במינוס.

בברכה,
דור

oritcohen40
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ה' אוגוסט 22, 2019 12:05 pm

Re: ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

הודעהעל ידי oritcohen40 » ג' ספטמבר 10, 2019 12:38 pm

איפה יש אפשרויות- ביטול תחת איזה קטגוריה?
ניסיתי לעשות חשבונית עם אותו סכום במינוס
אבל אל ניתן לעבור ל 'הפקת מסמך' נדרש אמצעי תשלום
לא כל כך הבנתי את ההסבר
בנוסף, לא מצאתי אפשרות להוציא מסמך קבלה+ אפשרות בחירה מהמלאי, התשלום באשראי- כל זה מבלי להעביר סליקה אצלכם
כתבת קודם שאפשר לרשום בהערות שבוצע תשלום באשראי אבל העסקה לא עוברת אם לא בחרתי אחד מהאפשרויות של תשלןם
אם אפשר לדבר בטלפון כמה דקות להבהיר דברים
יש כמה דברים טכניים שלא עובדים לי ומסבכים את הענין, אני בטוחה שהמערכת הרבה יותר פשוטה לתפעול ממה שאני חווה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ניהול מלאי עם מחירים שונים לאותו מוצר

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ספטמבר 10, 2019 12:58 pm

ראשית,
כפי שכתוב באתר, אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית.

שנית, את עושה פה בילבול של כמה דברים:
את מדברת על ביטול קבלה, לא חשבונית.
כדי לבטל קבלה עלייך לאתר אותה דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> לאחר שאיתרת את הקבלה עלייך ללחוץ על המספר שלה כדי להיכנס למסמך המערכתי-> ללחוץ על אפשרויות-> בטל.

בואי נעשה דבר יותר פשוט- מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים