עמוד 1 מתוך 2

קבלת עותק במייל

פורסם: ה' פברואר 12, 2015 1:26 pm
על ידי adimichalforum
שלום,
הוצאתי לראשונה קבלה דרך המערכת. ביקשתי שישלח אלי עותק למייל שלי ולא קיבלתי. אני גם לא יודעת אם הקבלה נשלחה ליעד. איך אפשר לבדוק את זה?
תודה

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: ה' פברואר 12, 2015 1:52 pm
על ידי iCount
שלום
מערכת->לוג.

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: ה' פברואר 12, 2015 2:46 pm
על ידי adimichalforum
בלוג זה כתוב כנשלח אבל בפועל לא אני ולא אף אחד ממי ששלחתי לו קיבל את הקבלה. מה עושים?

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: א' פברואר 15, 2015 9:07 am
על ידי adimichalforum
בוקר טוב,
אני צריכה תמיכה טכנית ולא מוצאת באתר מספר טלפון שאפשר לפנות. קבלה שהוצאתי לא נשלחה ליעד שלה ולא נשלח עותק אלי. העניין דחוף. כיצד יוצרים אתכם קשר.
תודה
עדי

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: א' פברואר 15, 2015 11:30 am
על ידי iCount
כפי שמצוין אנחנו לא מספקים מענה בטלפון.
לאיזו כתובת מייל את רואה שנשלחה הודעה אבל היא לא התקבלה?

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: א' פברואר 15, 2015 11:40 am
על ידי adimichalforum
ביקשתי שהקבלה תישלח לכתובת מייל הזאת- info@nfct.org.il ושישלח עותק אלי למייל שלי שמוזן במערכת- adibaryo@gmail.com

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: א' פברואר 15, 2015 12:12 pm
על ידי iCount
בשבעה הימים האחרונים אני לא רואה אף שליחה לכתובת הזו בלוגים של שרתי הדואר.
אני שולח לך הודעה בפרטי.

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: ב' פברואר 16, 2015 5:18 pm
על ידי iCount
בדקנו לעומק - אין ממך שליחה של מייל לכתובת הזו.
אתה רוצה לנסות לשלוח אלינו? help@icount.co.il

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: ג' פברואר 17, 2015 11:10 pm
על ידי adimichalforum
נכנסתי לקבלה שהוצאתי ושלחתי אל הכתובת שלכם עותק. האם הגיע אליכם?

Re: קבלת עותק במייל

פורסם: ד' פברואר 18, 2015 8:35 am
על ידי iCount
עכשיו אנחנו רואים מה הבעיה.
בפרופיל המשתמש שלך כתבת שתי כתובות מייל והפרדת ביניהן בסימן |.
כלומר user1@foo.com | user2@foo.com
זה לא טוב.
יש למלא שם כתובת אחת בלבד.
כרגע ערכנו לכם את הכתובת הזו ואם אתם רוצים לשנות אותה אפשר להיכנס ל"מערכת->רשימת משתמשים" ולערוך את המשתמש שלך.