רישום לחשבון אקספרס

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

ranhollander
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' פברואר 23, 2015 12:02 pm

רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי ranhollander » ב' פברואר 23, 2015 12:07 pm

שלום,

נרשמתי בטעות תחת חשבון אקספרס שהוא בעל מספר אפשרויות מצומצם.

אני רוצה לעבור לחשבון רגיל כדי שאוכל להשתמש בכל האופציות.

בנוסף,

הכנסו הוצאות בזמן הנסיון - האם ההוצאות האלו נמחקו?

אנא צרו איתי קשר (טלפוני)
ֿֿ
תודה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3379
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי iCount » ב' פברואר 23, 2015 12:18 pm

הי.
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: מערכת->פרטי הנהח"ש->הגדרות הנהח"ש
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.

לא לשכוח לשמור :)

ranhollander
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' פברואר 23, 2015 12:02 pm

Re: רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי ranhollander » ב' פברואר 23, 2015 12:26 pm

אוקיי עידכנתי.
עכשיו אני נדרש לשלם שוב...מה לגבי הסכום שכבר שולם עבור חבילת האקספרס?

כרגע אנחנו לא יכולים לבצע פעולות במערכת.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3379
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי iCount » ב' פברואר 23, 2015 12:31 pm

עכשיו שאתה על המסלול הרגיל אתה יכול לפתוח קריאת תמיכה והצוות יענה לך מתוך המערכת שלך.

ranhollander
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' פברואר 23, 2015 12:02 pm

Re: רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי ranhollander » ב' פברואר 23, 2015 12:43 pm

אני לא יכול מיכוון שמופיע ההודעה הבאה:
תמה תקופת הניסיון שלך. כדי שהמערכת תהיה פעילה עליך להזין פרטי תשלום במנהלה.[למנהלה]

ושם אין לי אפשרות לשלם.


חייב לציין שאם הייתה לי אפשרות הייתי עובד עם מערכת הרבה יותר טובה כמו freshbooks אבל בגלל החוק במדינה אני מחוייב לעבוד עם חברות מישראל.
אני מתחנן כבר שנתיים שיהיה אפשרות להזין הוצאות במטבע חוץ וזוכה לאותה תשובה תמיד - זה נמצא בפיתוח.

אני מבקש שתיצרו איתי קשר טלפוני.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3379
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: רישום לחשבון אקספרס

הודעהעל ידי iCount » ב' פברואר 23, 2015 12:53 pm

הפיתוח אצלנו הוא לפי ביקוש. כנראה שמה שאתה מבקש נמצא בתור לפיתוח ואין לו מספיק ביקוש כדי להתקדם במעלה התור.
אנחנו לא יכולים לתת פיתרון לכל בקשה מכל לקוח. אין לנו כמות קטנה של לקוחות... יש קרוב ל 10000+ לקוחות במערכת היום.
הפיתוח חייב לתעדף משימות. זו המציאות.

צר לי שאתה מרגיש ככה וכמובן שאנחנו לא מחזיקים בכוח אף לקוח. אתה תמיד יכול לעזוב אם אתה חושב שמצאת אלטרנטיבה טובה יותר. אם אתה איתנו כבר שנתיים כנראה שלא ממש רע איתנו ;)
בכל מקרה אני מבין שיש לזה חשיבות רבה בעיניך ואברר שוב מה קורה עם הזנת הוצאות במט"ח, למרות שאני בספק שאקבל תשובה אחרת מזו שאתה קיבלת.

לשאלתך - כלקוח במסלול הרגיל עליך להזין פרטי תשלום כדי שנוכל לחייב אותך באופן שוטף עבור השימוש בכל חודש (כפי שאתה ודאי מכיר בתור לקוח שלנו מזה שנתיים).

אנחנו לא מספקים מענה טלפוני.


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים