הנהלת חשבונות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

mirib02
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 11, 2015 10:13 am

הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי mirib02 » ג' מרץ 17, 2015 4:29 pm

שלום רב,
האם יש הדרכה על איך להשתמש נכון במערכת הנהלת חשבונות שלכם?
ראיתי שיש לבצע הגדרות הנהלת חשבונות, להכניס את סוגי ההכנסות ועוד.
אשמח לקבל הכוונה למקום בו ניתן לקבל מידע על כך.

בנוסף, האם מערכת יודעת לחלץ את הסכום היחסי מהוצאה מסויימת או שאני אמורה להכניס
את הסכום הסופי ל icount?
שואלת זאת כיוון שחלק מההוצאות יש להכניס ללא מע"מ, חלק עם מע"מ, מחלקם רק 1/4 מהסכום וכד'.

תודה רבה

pixelmac
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: א' ינואר 04, 2015 5:38 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי pixelmac » ג' מרץ 17, 2015 5:13 pm

שאלה טובה מאד משום שממש לא נעים לגלות הפתעות כאלה לאחר שמחליטים לעבור למערכת חדשה ממערכת קודמת.
ממה שניראה כרגע, יש מספר דוגמאות לסוגי הוצאות, אבל לאף אחד מהסוגים לא מוגדר מראש מה אחוז החלק המוכר כהוצאה עסקית ע״י רשויות המס.

מה שמוביל אותי גם כן לאותה שאלה, היכן מסתתרות להן הגדרות חסרות נוספות ?
הנושא אמנם מוזכר באתר בקישור הזה http://bit.ly/1FvT82x, אבל עדיין יש תחושת חוסר בטחון בגלל היעדר מדריך מסודר.

ראויי לציין כי התמיכה כאן נהדרת, ומחלקת הפיתוח מאד גמישה ופתוחה לבקשות והצעות.
צרפתי רשימה לדוגמא שתכנת הנהלת חשבונות אחרת מספקת במערכת שלה, אבל כדאי לבדוק את הנושא הזה באמת.

אגרות--0.00%
אחזקת אתר אינטרנט--100.00%
אחזקת משרד--100.00%
אחזקת רכב--100.00%
אחזקת רכב--66.66%
אריזות--100.00%
ארנונה--0.00%
בולים--100.00%
ביגוד מקצועי--100.00%
ביטוח אחר--0.00%
ביטוח אחריות מקצועית--0.00%
ביטוח משרד--0.00%
ביטוח צד ג--0.00%
ביטוח ציוד--0.00%
דואר--100.00%
דלק--66.66%
דלק--25.00%
דלק--100.00%
דמי חבר--0.00%
דמי חבר--0.00%
הדפסות--100.00%
הובלות--100.00%
הנהלת חשבונות--100.00%
השתלמות מקצועית--100.00%
חנייה--100.00%
חשמל--100.00%
טלפון קווי--100.00%
יחסי ציבור--100.00%
יעוץ אחר--100.00%
יעוץ כלכלי--100.00%
יעוץ מס--100.00%
יעוץ מקצועי--100.00%
יעוץ משפטי--100.00%
יעוץ שיווקי--100.00%
כיבוד קל בבית העסק--100.00%
כיבוד קל בבית העסק--66.66%
כרטיס אוטובוס--100.00%
כרטיס רכבת--100.00%
ליסינג--0.00%
מחשוב--100.00%
מנוי אינטרנט--100.00%
מנוי הנהלת חשבונות--100.00%
מעטפות--100.00%
משכורות עובדים--0.00%
משלוחים--100.00%
משפטיות--100.00%
משרדיות--100.00%
מתנות לחג ללקוחות וספקים--100.00%
ניקיון--100.00%
נסיעות לחו"ל--0.00%
סלולר--100.00%
סלולר--66.66%
ספרות מקצועית--100.00%
עיצוב גרפי--100.00%
עמלות PAYPAL--0.00%
עמלות בנק--0.00%
עמלות כרטיסי אשראי--100.00%
פחת--0.00%
פרסום--100.00%
קבלני משנה--100.00%
קידום מכירות--100.00%
קניות--100.00%
קניות בחו"ל--0.00%
רשיון רכב--0.00%
שונות--100.00%
שיווק--100.00%
שכירת משרד--100.00%
שכירת ציוד--100.00%
שכירת רכב--0.00%
שכר טרחה רואה חשבון--100.00%
שליחויות--100.00%
שמירה--100.00%
תיקונים--100.00%

mirib02
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 11, 2015 10:13 am

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי mirib02 » ד' מרץ 18, 2015 12:02 pm

תודה,
אז אני מבינה שאין הגדרות נסתרות כאלה ואחרות נוספות. נכון?
אגב בדף שהפנת אותי עליו לא מוסבר שום דבר בעניין הגדרות.

האם זה אומר שאני אמורה לחשב את החלק יחסי בעצמי?
נערך לאחרונה על ידי mirib02 ב ה' מרץ 19, 2015 12:46 pm, נערך פעם 1 בסך הכל.

yoav
משתמש על
הודעות: 673
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי yoav » ד' מרץ 18, 2015 8:57 pm

חברים יקרים - יש סיבה למה אנחנו לא מכינים הגדרות כאלה מראש לכולם.
זו הרי לא בעיה להגדיר כמה הגדרות כאלה שיהיו ברירת מחדל, אבל המציאות קצת יותר מורכבת.
כשמגדירים סוגי הוצאות זה לא תמיד זהה לכולם. יכול להיות שלאחד יש רכב מוכר מלא ולאחר מוכר רק שליש. יכול להיות שאחד יכול להזדכות על הוצאות של חלק משכר הדירה ואחד אחר לא...
לכן - יש דברים שאנחנו תמיד אומרים שעדיף להתייעץ עליהם עם מנהל החשבונות שלכם ולהגדיר אותם יחד איתו. זה יכול להיות מצער מאוד להיכנס לעימות מול הרשויות בגלל משהו קטן כזה.

pixelmac
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: א' ינואר 04, 2015 5:38 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי pixelmac » ד' מרץ 18, 2015 9:07 pm

צודק ואני חושב שכולם יסכימו איתך.
רק בתור משתמשים מתחילים, יש בהחלט מקום ליצור מדריך למתחיל במערכת.
או לחלופין, כשנמצאים במסך הגדרות העסק, הרי יש טאבים אחד על השני. אם הם יכילו את סדר האזורים שיש לוודא להם הגדרות, אז יהיה קל יותר ובלי הפתעות.

המון פרילנסרים ועצמאים משתמשים בתוכנה כזו או אחרת עם הגדרות מראש, והם לא יודעים בכלל שהם מדווחים לא נכון לרשויות. זה מסוג הדברים שחובה על כל עצמאי לעבור עם מנהל חשבונות או רואה חשבון, על כל אזורי המערכת.

מערכת iCount יכולה לעזור רק בכך שתשים אזורים חשובים להגדרה כאחד השלבים הראשונים במסכי ההגדרות של העסק.

pixelmac
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: א' ינואר 04, 2015 5:38 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי pixelmac » ד' מרץ 18, 2015 9:11 pm


yoav
משתמש על
הודעות: 673
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי yoav » ד' מרץ 18, 2015 9:59 pm

כאן יש תשובה ממקור מוסמך יותר (אחד ממנהלי החשבונות שעונים כאן מדי פעם).
http://forum.icount.co.il/viewtopic.php?f=7&t=3&p=377
אני עדיין אומר - כדי להתייעץ עם מנהל חשבונות שמכיר את העסק שלך לגופו.

mirib02
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 11, 2015 10:13 am

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי mirib02 » ה' מרץ 19, 2015 12:48 pm


yoav
משתמש על
הודעות: 673
הצטרף: ג' נובמבר 18, 2014 3:36 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי yoav » ה' מרץ 19, 2015 3:02 pm

אני רואה ששאלת את אותה שאלה פעמיים. חבל שאת עושה את זה ומפזרת את הנושא הזה בכמה קריאות.
ענינו בקריאה השניה שלך כאן.

pixelmac
משתמש צעיר
הודעות: 24
הצטרף: א' ינואר 04, 2015 5:38 pm

Re: הנהלת חשבונות

הודעהעל ידי pixelmac » א' מאי 10, 2015 9:55 am

האם אפשר לפחות לקבל קובץ תבנית של סוגי הוצאות, על מנת שרואה חשבון יוכל למלא, ואז נייבא זאת חזרה למערכת ?

תודה


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים

cron