ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

dudipaz
משתמש צעיר
הודעות: 18
הצטרף: ה' מרץ 12, 2015 7:28 pm

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי dudipaz » ב' אוקטובר 16, 2017 10:19 am

יופי!!
הצליח תודה רבה על השירות האדיב !

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1193
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Michelle - iCount » ב' אוקטובר 16, 2017 11:10 am

בבקשה ויום טוב!

Dardeveleap
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 31, 2017 8:27 pm

Re: ביטול חשבונית עם תאריך שינוי לא צולח

הודעהעל ידי Dardeveleap » ה' ינואר 02, 2020 10:39 am

הוצאתי חשבוניות עם תאריך לא נכון - שחזרתי את הפעולות וביטלתי את כל החשבוניות שיצאו עם התאריך השגוי ועדין המערכת לא מאפשר להוציא חשבונית עם תאריך אחורה. נשמח לשלם על תמיכה כדי לקדם את הנושא.
נערך לאחרונה על ידי Dardeveleap ב ה' ינואר 02, 2020 11:23 am, נערך פעם 1 בסך הכל.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ינואר 02, 2020 11:22 am

שלום,
לקוחות במסלול מלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
ולכן, מכיוון שאינני יכול לגשת לחשבונך ולראות באיזה מסלול אתה אנא גש למערכת-> הגדרות-> הנהח"ש-> סוג חשבון "מלא או אקספרס".
במידה ומופיע מסלול מלא אז כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

במידה ואתה נמצא במסלול אקספרס, כדי שאוכל לבדוק אנא ציין את כתובת המייל איתה נרשמת למערכת ורשום לי איזה סוג מסמך ניסית להפיק ועל איזה תאריך.

תודה

בברכה,
דור

Dardeveleap
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 31, 2017 8:27 pm

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dardeveleap » ה' ינואר 02, 2020 11:29 am

היי, אנחו לקוחות במסלול אקספרס. האם לא ניתן לשלם בנפרד על תמיכה אם ככה?
המייל איתו נרשמנו הוא: dar.perlman@develeap.com.
מדובר על חשבונית מס לתאריך 31.12 שנרשם 1.1.20. עקבתי אחר ההוראות - כל החשבוניות עם תאריך עתידי בוטלו ועדין לא ניתן לשים את התאריך של 31.12.
לעזרתכם נודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ינואר 02, 2020 11:32 am

תמיכה אישית ניתן לקבל במסלול המלא בלבד, ב-2 המסלולים אין תמיכה טלפונית.
בכל אופן מומלץ לקרוא קודם כל את המחירון שלנו כדי לראות איזה מסלול עדיף לכם:
https://www.icount.co.il/plans/
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

אני לא מצליח לאתר את החשבון שלכם עם המייל הזה dar.perlman@develeap.com..
הכוונה שלי עם איזה מייל נרשמתם לחשבון iCount, לא לפורום.

Dardeveleap
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 31, 2017 8:27 pm

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dardeveleap » ה' ינואר 02, 2020 2:33 pm

תנסה בבקשה אז עם המייל הבא:
omri.spector@develeap.com.

Dardeveleap
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 31, 2017 8:27 pm

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dardeveleap » ה' ינואר 02, 2020 3:46 pm

ממתינה לעדכון

Dardeveleap
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 31, 2017 8:27 pm

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dardeveleap » ה' ינואר 02, 2020 3:57 pm

לא מצליחה לעבור מסלול ולא טופל מהבוקר כך שאני תקועה עם הוצאת חשבוניות - אנא עזרתכם הדחופה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול חשבונית עקב שינוי תאריך

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ינואר 02, 2020 4:04 pm

התהליך הוא פשוט ולא אמור להיות כל כך מסובך.
מה קורה לאחר שאת מבצעת את התהליך הבא?
להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש-> הגדרות הנהלת חשבונות-> להעביר את סוג החשבון מ-Express למלא ואז לשמור.
אנא נסי שוב בבקשה ועדכני אותי.

תודה


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron