פנייה לאתר

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

agigi
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ד' נובמבר 21, 2018 11:30 am

פנייה לאתר

הודעהעל ידי agigi » ב' נובמבר 26, 2018 12:23 pm

אשמח אם נציג שלכם יוכל בבקשה ליצור איתי קשר טלפוני. יש לי כמה דברים לא ברורים שאני חייב לסדר עבור הנהלת החשבונות.
אני לא מצליח לסלוק באתר למרות שיש לי את כל הדברים מאושרים ותקינים.
התשלום כבר הועבר אילכם ואני מצפה בבקשה לקבל שירות מסודר.

חיזרו אלי לטלפון 050-9885008

אסף

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פנייה לאתר

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' נובמבר 26, 2018 12:36 pm

שלום רב אסף,
כפי שמצויין באתר אנו לא מעניקים כלל תמיכה טלפונית בשום שלב- לקוחות במסלול מלא פונים אלינו דרך פתיחת קריאות תמיכה (דרך תמיכה->קריאה חדשה).
ולקוחות במסלול אקספרס יכולים לפנות אלינו רק דרך הפורום.
כפי שביקשתי ממך בהודעה הקודמת- מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא וההעדפה היא שתפנה אלינו דרך פתיחת קריאה לצוות התמיכה שלנו ותקבל מענה מעולה ומהיר מאוד, אנו מעוניים לגשת לחשבונך ולבחון את הבעיה, לכן נודה לך אם תפתח קריאה ותפרט בה את הבעיה.
תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים