עמוד 1 מתוך 1

בקשה לניתוק משירות ICOUNT וPAYME

פורסם: א' דצמבר 09, 2018 11:20 am
על ידי sere
שלום רב,
נרשמנו לפני כשבועיים לשירות ICOUNT על מנת להשתמש דרככם בשירות סליקה של PAYME אך לצערינו לא יכולים להשתמש כי PAYME לא פותחת לנו שירות סליקה של כרטיסים זרים וגם לא מגיבה בכלל לפניות רבות שלנו. לאומת זאת חויבנו אוטומטי עבור שירות של PAYME וגם של ICOUNT. עכשיו מכיוון שאין לי זמן לבזבז על מיילים חוזרים עבור פניות שלא קבלו תגובה בכלל ומיכיוון שבכל מקרה לא נוכל להשתמש בשירות אני מבקשת לנתק אותנו מהשירות גם של PAYME וגם של ICOUNT ולזכות על שני החיובים שלא נעשה בכלל שימוש.

היו לי כמה תכתובות עם המחלקת מכירות שלכם שהפנו אותי ישיר לPAYME אך לא קבלתי טיפול לא מכם ולא מPAYME. מיכוון ששילמתי לא מעט כסף עבור דבר שלא קבלתי אני מבקת מייד אחזר כספי אחרת אפעל בדרכים משפטיות.

בברכה,

אנריקה דל מונטה עבור סרג'ו דל מונטה

Re: בקשה לניתוק משירות ICOUNT וPAYME

פורסם: א' דצמבר 09, 2018 11:30 am
על ידי iCount
שלום
יש לך מספר פניה מול PayMe שלא קיבל טיפול?