הפקת חשבוניות - נמצאה תקלה בהגדרת שופיפיי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

yalon
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' אוקטובר 08, 2018 10:00 am

הפקת חשבוניות - נמצאה תקלה בהגדרת שופיפיי

הודעהעל ידי yalon » ה' דצמבר 13, 2018 10:20 am

שלום,
קיבלתי את המייל הבא:
נמצאה תקלה בהגדרות Shopify
שלום,

מערכת iCount זיהתה עסקאות אשראי בחנות Shopify על מזהה חברה eyalon אבל לא זיהתה יצירת מסמכי הנהלת חשבונות. כלומר יש סליקה, אבל אין הפקת חשבוניות / קבלות אחרי הסליקה.

יש שתי אפשרויות:

האפשרות הראשונה היא שיש הגדרה לא תקינה במערכת שלך ולכן iCount לא מצליחה להתחבר לShopify שלך ולהוציא מסמכים לאחר הסליקה.
האפשרות השנייה היא שהמערכת הוגדרה כך בכוונה ושהפקת המסמכים מתבצעת בפועל דרך מערכת אחרת. לצערנו, אפשרות זו אינה עומדת בתנאי השימוש של המערכת ובמידה והמצב יימשך, עמוד הסליקה ייחסם.

הנה הסבר על הגדרת החיבור בין Shopify לבין iCount.
יש לנו גם שירות בתשלום שיכול לבצע עבורך את החיבור במידת הצורך.

יש לתקן את המצב הזה בהקדם על מנת למנוע חסימת העמוד.

בברכה,
צוות iCount

אנחנו לא מבינים את הסיבה לכך ומדוע אנחנו מחוייבים להפיק חשבוניות דרככם
אשמח להבהרה
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1415
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפקת חשבוניות - נמצאה תקלה בהגדרת שופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' דצמבר 13, 2018 10:35 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
תנאי השימוש שלנו מאז ומעולם אמרו שאין שימוש ב iCount לסליקה בלבד, אלא ניתן לסלוק איתנו רק אם מפיקים איתנו מסמכים.
מעולם לא "אכפנו" את זה בפועל, אבל תמיד התרענו.
מי שרוצה להפיק מסמכים במערכת חיצונית ולא להשתמש באוטומציה שלנו - לא חייב, ולכן ניתן לסמן בהגדרות לא לשלוח ללקוחות את המסמכים שיוצאים.
כך, יווצרו מסמכים בכל קניה, אבל לא יישלחו ללקוח ולא תהיה להם שום משמעות.
אנחנו מצידנו נחייב על המסמכים האלה ובכך נמנע "ניצול" לרעה של המערכת שלנו והחנות שלך מצידה יכולה להמשיך להפיק מסמכים גם במערכת אחרת.

בברכה,
דור

yalon
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' אוקטובר 08, 2018 10:00 am

Re: הפקת חשבוניות - נמצאה תקלה בהגדרת שופיפיי

הודעהעל ידי yalon » ב' דצמבר 17, 2018 11:39 am

היי דור,

האם אפשר בבקשה לנהל אתכם שיחה טלפונית באיזהשהו אופן?

אשמח מאוד להבין לעומק ויש לי לא מעט שאלות

תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1415
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפקת חשבוניות - נמצאה תקלה בהגדרת שופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 17, 2018 11:47 am

שלום רב,
אין לנו תמיכה בטלפון.
תמיכה מתוך המערכת ומענה מהיר (מאוד) ניתן ללקוחות במסלול המלא- כפי שאתה נמצא בה.
אם יש לך חיבור לשופיפיי אין סיבה שתפתח קריאת תמיכה מהפורום, אלא עליך לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת (בתפריט: תמיכה->קריאה חדשה).
ברגע שתפתח שם נוכל לסייע לך במהירות.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים

cron