הפכתי לעוסק מורשה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

evyaedri
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' ספטמבר 15, 2015 2:49 pm

הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי evyaedri » ש' דצמבר 22, 2018 10:13 pm

אהלן חברים - הפכתי לעוסק מורשה.
מה הפרוצדורה מבחינת התכנה - מה צריך לעשות כדי לסדר את כל מה שצריך בתכנה ולהתאימה מעוסק פטור לעוסק מורשה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' דצמבר 23, 2018 9:59 am

בוקר טוב ותודה על פנייתך,
במקרה כזה יש שתי אפשרויות:

1) לעדכן כאן במערכת הזו את הסטטוס. (מערכת->הגדרות->החברה שלי). אם עושים את זה זה משנה את הדוחות ומפסיק להתייחס לקבלות בתור הכנסה. דוח הכנסות לא יציג את הפעילות מתקופת העוסק הפטור, אבל כן תהיה גישה לקבלות האלה מתוך חיפוש המסמכים, והלקוחות ופרטי הלקוחות יישארו זהים.

2) להקים חשבון חדש לחלוטין ב iCount עבור פעילות העוסק המורשה, ולהשאיר את החשבון הזה של הפטור - לא פעיל. במידה ושני החשבונות משלמים לנו מאותו כרטיס לא יהיה חיוב כפול וככה דוחות של הפטור יהיו כאן והפעילות של המורשה תהיה בחשבון החדש. יש לשים לב שבחשבון החדש לא יהיו לקוחות ו/או הגדרות מכאן, כך שצריך לייצא ולייבא במידת הצורך.

בכל מקרה יש להתייעץ עם מנהל החשבונות במידה ובוחרים באפשרות הראשונה על מנת לראות שהוא מאשר אותה.
בהצלחה!

בברכה,
דור

Michalberman
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ש' ינואר 12, 2019 10:39 pm

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Michalberman » ש' ינואר 12, 2019 10:49 pm

עברתי מעוסק פטור למורשה ולכן ארצה לשנות את שתי הקבלות האחרונות שהוצאתי (בתחילת השנה) לחשבוניות מס קבלה.
כלומר שהן כבר לא יופיעו בסך הקבלות אלא יתחילו את החשבוניות (ארצה שהחשבוניות שלי ימשיכו את המספור של הקבלות)
כיצד אוכל לעשות זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ינואר 13, 2019 9:20 am

בוקר טוב,
אמנם הפכת לעוסק מורשה, אבל במערכת אתה עדיין עוסק פטור.
עליך לבחור מהאופציות שציינתי לך בתגובתי הראשונה- ההמלצה שלנו היא לפתוח חשבון חדש לעוסק מורשה ולהשאיר את החשבון של העוסק פטור פעיל כדי שבמידת הצורך תוכל לגשת לנתונים ולשלוף אותם.
בנוסף, כאשר תקים את החשבון החדש, במהלך ההגדרות הראשוניות תוכל לבחור את הספרור של המסמכים שיהיו לך במערכת על העוסק מורשה.

בברכה,
דור

Michalberman
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ש' ינואר 12, 2019 10:39 pm

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Michalberman » ה' ינואר 24, 2019 1:10 pm

ושוב שואלת, אם אני בוחרת את האפשרות השניה שהצעת, לפתוח חשבון חדש לעוסק מורשה. כיצד אני עושה זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ינואר 24, 2019 2:43 pm

שלום,
אפשרות זאת קיימת ללקוחות במסלול מלא ולא ללקוחות במסלול אקספרס.
אם את רוצה להקים חברה נוספת מתוך החברה שלך עלייך קודם לעבור למסלול המלא ולאחר מכן תוכלי לפתוח את החברה הנוספת.
במסלול המלא ניתן לפתוח כמה חשבונות שרוצים, ולקשר ביניהם על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 
יש אפשרות לפתוח את החשבון הנוסף מתוך החשבון הקיים שלך, ואז אנחנו אוטומטית מעתיקים את פרטי התשלום מהחשבון הזה לחשבון החדש, וגם מייצרים לך שם משתמש וסיסמה זהים לזה שיש כאן כדי שיהיה לך מעבר נוח בין חשבונות. המעבר הנוח בין החשבונות מתבצע על ידי לחיצה על אייקון המשתמש משמאל למעלה, ואז על שם החברה אליה רוצים לעבור.

הנה קישור להסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

לכן,
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

Michalberman
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ש' ינואר 12, 2019 10:39 pm

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Michalberman » ה' ינואר 24, 2019 5:09 pm

טרם קראתי את הקישור שצרפת ועדיין שואלת, בסהכ עברתי מלהיות עוסק פטור לעוסק מורשה כך שזו אותו העסק. אין לי חברה נוספת.
מבינה שאולי אני מפספסת כאן משהו אבל אשמח לסיוע פשוט ונגיש למי שאינו חובב את עולם המחשבים.
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ינואר 27, 2019 9:52 am

שלום ובוקר טוב,
כפי שציינתי בתשובתי הראשונה אלו האופציות הקיימות בפנייך לשיקולך:

1) לעדכן כאן במערכת הזו את הסטטוס. (מערכת->הגדרות->החברה שלי-> לשנות את 'סוג העסק' מפטור למורשה). אם עושים את זה זה משנה את הדוחות ומפסיק להתייחס לקבלות בתור הכנסה. דוח הכנסות לא יציג את הפעילות מתקופת העוסק הפטור, אבל כן תהיה גישה לקבלות האלה מתוך חיפוש המסמכים, והלקוחות ופרטי הלקוחות יישארו זהים.

2) להקים חשבון חדש לחלוטין ב iCount עבור פעילות העוסק המורשה, ולהשאיר את החשבון הזה של הפטור - לא פעיל. במידה ושני החשבונות משלמים לנו מאותו כרטיס לא יהיה חיוב כפול וככה דוחות של הפטור יהיו כאן והפעילות של המורשה תהיה בחשבון החדש. יש לשים לב שבחשבון החדש לא יהיו לקוחות ו/או הגדרות מכאן, כך שצריך לייצא ולייבא במידת הצורך.

בכל מקרה יש להתייעץ עם מנהל החשבונות במידה ובוחרים באפשרות הראשונה על מנת לראות שהוא מאשר אותה.


בברכה,
דור

Michalberman
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ש' ינואר 12, 2019 10:39 pm

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Michalberman » ג' ינואר 29, 2019 5:40 pm

שלום דור,
צר לי אבל אני מוצאת את השרות כאן ממש מאכזב. נראה שבמהלך השנה שהיתה לי, כשהכל זרם חלק לא יכלתי לדעת איך החברה מתנהלת. עכשיו כשאני זקוקה לתמיכה אני מוצאת שממש אין לכם אותה.
התשובה שלך חזרתית ולמרות שבכל פעם אני מבקשת עוד מידע זה נראה שאתה מעתיק את אותה תשובה התחלתית ואני מתקשה להתקדם ככה.
אז עשיתי מה שאמרת והפכתי לעוסק מורשה אך עדיין איני מצליחה למצוא איפה אני משנה את מספר החשבונית כי זו שעולה לי היא מספר 2000 ואני רוצה לשנות את זה. אשמח לתגובה מהירה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1179
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הפכתי לעוסק מורשה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 30, 2019 11:20 am

שלום רב,
צר לי שאת מרגישה כך אבל אלו נהלי החברה, אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית.
את נמצאת במסלול אקספרס- מדובר במסלול שהוא מאוד מוגבל מבחינת התמיכה, במידה ורוצים לקבל תמיכה יותר אישית ויותר מהירה יש לעבור למסלול המלא כי כך ניתן לפתוח קריאות מערכת לצוות התמיכה ולקבל מענה מהיר ואישי יותר.

לגבי הספרור- ההנחיה אומרת כך:
במידה ולא הופקו כלל מסמכים מאותו הסוג באפשרותך לבצע ספרור מחדש דרך מערכת->הגדרות-> הנהח"ש->ספרור מסמכים (כלומר לא ניתן לעדכן סוג מסמך ממנו כבר בוצעו הפקות).
במידה וכבר הופקו מסמכים, ניתן לעדכן ולבקש מאיתנו ואנו נבצע ספרור אבל רק למספר יותר גבוה מאשר מה שקיים כרגע במערכת.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים