מספור קבלות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

guykimchi77
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ינואר 14, 2019 2:58 pm

מספור קבלות

הודעהעל ידי guykimchi77 » ב' ינואר 14, 2019 3:37 pm

שלום,
אני עוסק במכירת מוצרים בשיטת דרופשיפינג. לפני שלושה חודשים בערך נרשמתי למערכת על מנת להנפיק קבלות מרוכזות עבור סך המכירות לכל חודש בנפרד.
בפעם הראשונה אחרי שנרשמתי הנפקתי קבלות לעשרה חודשים (מינואר 2018 עד אוקטובר 2018). כיוון שהנפקתי את כל הקבלות באותו יום היה רצף מספרי לקבלות שהוא חשוב להנהלת חשבונות. היום לאחר חודשיים נגשתי להנפיק את הקבלות לחודשים נובמבר דצמבר 2018, ואני רואה שהמערכת משכה ומספרה באופן אוטומטי את המכירות שהיו לי בחודשים אלה מפייפאל ( כל מכירה בנפרד). כיוון שהמערכת מספרה אוטומטית כל מכירה, הרצף של המספור השתבש ולכן אין לי אפשרות להוציא את הקבלות המרוכזות עבור חודשים נובמבר דצמבר ברצף המספרי הנכון. מה ניתן לעשות?
בתודה מראש,
גיא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ינואר 14, 2019 4:20 pm

גיא שלום,
על מנת שאוכל להבין את הבעיה עליי לגשת לחשבונך, ומכיוון שנרשמת לפורום עם מייל אחר אני לא מצליח.
לכן כדי שאוכל לעזור, אבקש לדעת מהו המייל איתו נרשמת למערכת שלנו?
כמו כן, אם יש לך במערכת בסרגל הכלים תחת תמיכה->קריאה חדשה אז נודה לך אם תוכל לפתוח אלינו קריאה למוקד ולא דרך הפורום.
תודה

בברכה,
דור

guykimchi77
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ינואר 14, 2019 2:58 pm

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי guykimchi77 » ג' ינואר 15, 2019 6:53 am

בוקר טוב,
המייל שנרשמתי איתו למערכת שלכם הוא: guykimchi77@gmail.com
בהתחלה נרשמתי למסלול המלא שלכם ולאחר מכן עברתי למסלול אקספרס ולכן אין לי בסרגל הכלים אפשרות לפתוח קריאה חדשה. אני יכל לתקשר אתכם רק דרך הפורום.
אשמח לקבל עדכון בהקדם לתקלה שציינתי במספור הקבלות!
בנוסף אשמח לדעת האם אפשר לחזור למסלול המורחב, והאם זה אפשרי לקזז את הסכום מהתשלום למסלול אקספרס שכבר שולם?
תודה,
גיא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ינואר 15, 2019 12:08 pm

היי גיא,
יש פה 2 מקרים:
1. הפקת מסמך על תאריך עבר
2. ספרור מסמכים.

להלן התשובות:
1. ההנחיה אומרת כך: על מנת להפיק מסמך על תאריך עבר, כאשר כבר הופקו מסמכים בין התאריך הרצוי להיום, ראשית עלייך לבטל את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו בחודש הנוכחי, לאחר מכן להפיק את המסמך הרצוי על החודש הקודם ולבסוף להפיק מחדש את כל המסמכים שבוטלו.

כלומר, במקרה שלך אתה מעוניין להפיק קבלות על תאריכים קודמים, סביר מאוד להניח שאם הפקת קבלות לאחר תאריך היעד שכבר עבר תקבל הודעה שקיימים לך מסמכים עתידיים ולא תוכל להמשיך בתהליך. לכן בהתאם להנחיה אתה תצטרך לבטל את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו לאחר תאריך היעד, לאחר מכן להפיק את המסמך על התאריך הרלוונטי, ולבסוף "להחזיר" את כל המסמכים שביטלת ע"י הפקת המסמכים מחדש.
לחילופין, באפשרותך להפיק את המסמך עם התאריך של היום ולציין בהערות שהמסמך מתייחס לתאריך בו הוא היה צריך להיות מופק.
לכן בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל החשבונות שלך כדי לבדוק מה הוא ממליץ מ-2 הדרכים שהצענו.

2. לגבי הספרור של המסמכים- במידה ולא הופקו כלל מסמכים מאותו הסוג באפשרותך לבצע ספרור מחדש דרך מערכת->הגדרות-> הנהח"ש->ספרור מסמכים (כלומר לא ניתן לעדכן סוג מסמך ממנו כבר בוצעו הפקות).
במידה וכבר הופקו מסמכים, ניתן לעדכן ולבקש מאיתנו ואנו נבצע ספרור אבל רק למספר יותר גבוה מאשר מה שקיים כרגע במערכת.

בברכה,
דור

guykimchi77
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ינואר 14, 2019 2:58 pm

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי guykimchi77 » ד' ינואר 16, 2019 6:51 am

בוקר טוב דור,
לאחר התייעצות עם רואה החשבון שלי הובהר לי שמספור הקבלות חייב להיות בסדר רציף ואסור שתהיה קפיצה בין המסמך האחרון לזה שאחריו.
לאחר בדיקה שלי אני רואה שהקבלה האחרונה שהנפקתי הייתה עבור חודש אוקטובר, מספר קבלה: 1010, בשם: לקוח כללי עפ"י אישור מס הכנסה.
כל הקבלות לאחר קבלה זו נמשכו ע"י המערכת באופן אוטומטי ואין לי צורך בהן. כיוון שאני מוציא ידנית חשבונית חודשית שכוללת את כל המכירות לחודש נתון הקבלות שהמערכת מושכת מפייפאל וממספרת אותן מיותרות עבורי ואפילו מפריעות לי במספור התקין. השאלה שלי, האם אתם בתמיכה יכולים להיכנס לריכוז הדוחות שלי ופשוט למחוק את כל הקבלות שהמערכת הנפיקה מהקבלה האחרונה שציינתי מעלה (קבלה מספר: 1010)?
במידה וזה אפשרי אז פתרנו את הבעיה ואני אנפיק את הקבלות לחודשים נובמבר דצמבר בסדר מספרי תקין (נובמבר 1011, ודצמבר 1012).
שאלה שנייה: האם אתם יכולים לבטל את האפשרות (מהיום והלאה) שהמערכת תמשוך קבלות עבור כל מכירה שלי ותמספר אותן אוטומטית, (אין לי צורך בזה כיוון שאני מוציא קבלה מרוכזת כל חודש בכל מקרה)?
תודה,
גיא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 16, 2019 11:04 am

גיא שלום,
1. יש לך 22 קבלות שעלייך לבטל- אנו לא מבטלים לעולם מסמכים בשם הלקוחות שלנו, אסור לנו לגעת.
2. מסמכים לעולם לא נמחקים או נעלמים מהמערכת- מבחינה חשבונאית אסור.
3. לגבי המיספור שיהיה לאחר הביטול של הקבלות- לא אפשרי בכלל ואני אסביר למה:
הקבלה האחרונה שלך היא על 15.1.19 (מספרה הוא 1033) כאשר אתה תפיק את הביטולים לכל 22 הקבלות האחרונות אתה בעצם תיצור 22 קבלות נוספות במינוס.
כלומר לאחר ה-1033 תוסיף 22. זאת אומרת שלאחר שיבוטלו הקבלות המיספור של הקבלות שלך יתחילו מ-1056 (כי תיווצר קבלה אחרונה במינוס שמספרה יהיה 1055).
המיספור לא יחזור ל-1011 בשום מקרה.

לגבי השאלה השנייה: לבקשתך הקבלות יפסיקו לצאת באופן אוטומטי לאחר רכישה מ-PAYPAL.

בברכה,
דור

guykimchi77
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ינואר 14, 2019 2:58 pm

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי guykimchi77 » ד' ינואר 16, 2019 12:03 pm

צהריים טובים דור,
ראשית תודה עבור ביטול משיכת מכירות מפייפאל באופן אוטומטי מהיום והלאה.
בהקשר לבעיה המרכזית של מספור הקבלות אני מרגיש קצת מבולבל. אשמח אם תנחה אותי שוב איך אוכל להנפיק את קבלות חודש נובמבר, דצמבר 2018 מבלי לשבור את הרצף המספרי שהסתיים בקבלה מספר: 1010 בתאריך 31-10-2018. עפ"י הבנתי מההודעה הקודמת שלך עלי לבטל בעצם את כל הקבלות שהמערכת משכה אוטומטית אחרי הקבלה המרוכזת האחרונה שהנפקתי (מספר 1010). האופציה השנייה של ספרור גבוהה יותר מהקבלה האחרונה שהנפקתי לא רצוי מבחינתי כי חשוב לי לשמור על הרצף. לכן נשארנו עם אופציה מספר אחת והשאלה היא איך אני מבטל את הקבלות שהמערכת הנפיקה?
תודה,
גיא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 16, 2019 12:31 pm

היי גיא,
לצערנו התהליך שלך אכן יוצר בילבול כי לא ניתן לבצע ספרור נמוך יותר וכך כביכול להמשיך את הרצף שהיה מ-1010.
כל מסמך שנוצר יוצר מסמך נוסף עם מספר עוקב
ביטול קבלה יוצר קבלה נוספת עם הסכום במינוס וכך ממשיכה את הרצף.
כפי שציינתי, ברגע שתבטל את הקבלות אתה תמשיך את הרצף ולא תוכל לחזור אחורה, ניתן לספרר את המסמכים רק למספר גבוה יותר.

את כל המידע שסיפקתי לך בתשובותיי כדאי שתעדכן את מנהל החשבונות שלך, כי כרגע ההמלצות להמשך התהליך קיימות אצלו (אנו לא מוסמכים לתת מענה חשבונאי אלא רק טכני במערכת)
מבחינה מערכתית התהליך אכן תקוע כי לא ניתן לחזור אחורה כי לא ניתן לגעת במה שכבר נעשה.
אולי הוא ימליץ לך לפתוח חברה חדשה נוספת במערכת וכך בהגדרות החברה החדשה לספרר את המסמכים שיתחילו החל מ-1010.

שוב, התשובה וההמלצה תהיה אצל רואה החשבון שלך.
בהצלחה!

בברכה,
דור

guykimchi77
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ינואר 14, 2019 2:58 pm

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי guykimchi77 » ד' ינואר 16, 2019 12:42 pm

היי דור,
אצור קשר עם רואה החשבון שלי ואעדכן אותך ברגע שאקבל תשובה.
תודה על העזרה!
גיא.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספור קבלות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 16, 2019 1:02 pm

בשמחה גיא!

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד