עמוד 1 מתוך 3

מספר חברה בחו"ל

פורסם: ג' פברואר 26, 2019 7:32 am
על ידי galassa
הי,
פתחנו חברה בחו"ל, האם אפשר לרשום מספר חברה שגדול מתשע ספרות ושלא יהיה רשום ע.מ.?
תודה מראש

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ג' פברואר 26, 2019 10:09 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
אתה יכול להזין אבל זה יופיע כח.פ לא תקין - בכל מקרה זה יירשם.

בברכה,
דור

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ד' פברואר 27, 2019 7:36 am
על ידי galassa
תודה על התשובה, לא ניתן לרשום יותר מ9 ספרות.....

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ד' פברואר 27, 2019 10:16 am
על ידי Dor - iCount
אנו רואים שאתה במסלול מלא ולא באקספרס- לכן מה שנבקש ממך זה לפתוח אלינו קריאה דרך תמיכה->קריאה חדשה.
בתוך קריאת התמיכה תרשום לנו את הבעיה, תציין שזה בהמשך לקריאה בפורום ותרשום לנו את מספר החברה ונעדכן לך אותו.

בברכה,
דור

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 7:36 am
על ידי galassa
נרשמתי לנסיון חינם ואני לא יודעת מה ההבדל בין המסלולים , איפה יש את כל ההסברים ומה המחירים?
בנוסף, לא הצלחתי להרשם בגלל שהגדרות הראשוניות צריך מספר חברה ולכן אני לא יכולה להגיע לתפריט ולתמיכה

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 9:55 am
על ידי Dor - iCount
בוקר טוב,
כל המידע מופיע במחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/pricing/
כמו כן, אנו רואים שהקמת מזהה חברה והוא במסלול מלא, ועדיין לא סיימת להגדיר לו את ההגדרות הראשוניות.
לגבי הפרטים שאת צריכה להזין, אנו לא יכולים לדעת ועלייך לברר מול מנהל החשבונות מה הגדרות העסק שצריכות להיות.

בברכה,
דור

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 2:08 pm
על ידי galassa
לפי מה שהבנתי מספיק לי המסלול אקספרס, הבעיה שאני לא יכולה להשלים את ההגדרות הראשוניות כי אין אפשרות להכניס יותר מתשע ספרות ומספר החברה שלנו בחו"ל הוא יותר מתשע ספרות

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 3:00 pm
על ידי Dor - iCount
לגבי הח.פ- מה המספר בבקשה?
לאחר שתרשמי את המספר אעביר את זה לטיפול ולאחר מכן אצנזר את המספר.
ממתין לעדכונך,

בברכה,
דור

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 4:04 pm
על ידי galassa
יש דרך להעביר לך את המספר בהודעה פרטית?

Re: מספר חברה בחו"ל

פורסם: ה' פברואר 28, 2019 4:20 pm
על ידי Dor - iCount
מכיוון שמדובר בעניין טכני לקוחות במסלול מלא פותחים אלינו קריאות ולקוחות במסלול אקספרס פונים אלינו דרך הפורום.
הצעתי לך לרשום כאן את המספר כדי שאוכל להעביר לטיפול, ולאחר שאקבל את המספר אצנזר את ההודעה.
לחילופין, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד 'צור קשר' בעמוד הבית
https://www.icount.co.il/
יש ללחוץ על 'צור קשר' ולבחור ב'מכירות'- עליי לציין שמדובר בטיפול שלוקח יותר זמן מאשר שתרשמי פה בפורום.
אם את בוחרת לפנות אלינו דרך 'צור קשר' נבקש שתרשמי את כל בקשתך וכמובן לרשום את הח.פ שברצונך לרשום (תצייני גם שפנית אלינו דרך הפורום)
לאחר שנקבל את ההודעה נעביר את העניין לטיפול.

בברכה,
דור