אני מבולבל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

oren9381
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' מרץ 11, 2019 11:40 am

אני מבולבל

הודעהעל ידי oren9381 » ב' מרץ 11, 2019 11:43 am

אני מבולבל, אשמח לעזרתכם.

1. חברתכם מספקת שירות לסליקה? במידה וכן, עם מי אני צריך לדבר?
2. יש אפשרות שהלקוחות יקבלו חשבונית אוטומטית רק אחרי שהם העבירו?
3. יש לכם צאט זמין פעיל? שאפשר לדבר בזמן אמת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2024
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: אני מבולבל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 11, 2019 11:52 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
הנך נמצא במסלול האקספרס.
מסלול האקספרס בעלות שנתית של 119 ש"ח+מע"מ יכול להתאים לעסקים שרק מעוניינים להפיק מסמכים ולהשתמש בסליקה של PAYME בלבד ללא הקמה של עמודי סליקה, אין אפשרות לבצע חיבור לחנות שופיפיי אין אפשרות לנהל מלאי, אין אפשרות לנהל הוצאות.
המסלול האקספרס אינו מוגבל בכמות המסמכים שאפשר להפיק, אבל הוא מצומצם ביכולות שלו ובתמיכה שמוענקת אך ורק דרך פורום התמיכה ולא דרך פתיחת קריאות מערכת כפי שלקוחות במסלול מלא פותחים.

לעומת זאת יש לנו מסלול מלא.
המסלול המלא מתחיל מעלות של 19 ש"ח+מע"מ, והחיוב בגין השימוש במסלול זה תלוי בכמות השימוש ובפיצ'רים (מודולים) שבחרת להפעיל (אם בחרת להפעיל).
בכל חודש המערכת סופרת את כמות המסמכים שהוצאת, בודקת באילו מודולים השתמשת ולפי כך מחייבת אותך במחיר הרלוונטי לאותו חודש.
כל המידע על המחירון בקישור הבא:
https://www.icount.co.il/plans/

לגבי חשבוניות אוטומטיות- במסלול אקספרס זאת האוטומציה היחידה שקיימת והיא אפשרית רק במידה והופקה קבלה והוגדר שיופקו חשבוניות אוטומטיות ויישלחו ללקוחות.
לגבי התמיכה- כפי שציינתי, מכיוון שאתה נמצא במסלול אקספרס, התמיכה מתבצעת באמצעות פורום התמיכה בלבד.
אין לנו צ'אט אונליין.
לעומת זאת, לקוחות במסלול מלא יכולים לפתוח אלינו קריאות תמיכה ומקבלים מענה אישי, מהיר וחסוי.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים