שינוי מספר סידורי של חשבונית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

ofirbkr
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' מאי 19, 2019 3:14 pm

שינוי מספר סידורי של חשבונית

הודעהעל ידי ofirbkr » א' מאי 19, 2019 3:20 pm

שלום.

אני לקוח חדש.

מוגדר אצלי בטעות אותו מספר סידורי גם לחשבוניות וגם לחשבוניות מס-קבלה כלומר נוצרת כפילות
לדוגמא חשבונית מס 500 וגם חשבונית מס קבלה 500.

אני מביןם מרואה החשבון שלי שזו תקלה והמספרים צריכים להיות שונים.

כיצד אוכל לשנות את המספר הסידורי של אחד מהם?

תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1786
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי מספר סידורי של חשבונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מאי 19, 2019 3:32 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
במידה ולא הופקו כלל מסמכים מאותו הסוג באפשרותך לבצע ספרור מחדש דרך מערכת->הגדרות-> הנהח"ש->ספרור מסמכים (כלומר לא ניתן לעדכן סוג מסמך ממנו כבר בוצעו הפקות).
במידה וכבר הופקו מסמכים, ניתן לעדכן ולבקש מאיתנו ואנו נבצע ספרור אבל רק למספר יותר גבוה מאשר מה שקיים כרגע במערכת וכמובן על פי מה שהוגדר על פי רואה החשבון שלך.

בברכה,
דור

ofirbkr
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' מאי 19, 2019 3:14 pm

Re: שינוי מספר סידורי של חשבונית

הודעהעל ידי ofirbkr » א' מאי 19, 2019 3:49 pm

תודה על המענה המהיר דור.

כבר הופקו חשבוניות, כיצד ניתן לפנות אליכם שתשנו את המיספור?

תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1786
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי מספר סידורי של חשבונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 20, 2019 8:32 am

בוקר טוב,
על פי מה שאנו רואים, חשבונך נמצא במסלול אקספרס, לצערנו אין באפשרותנו לשנות ספרור למסמכים ללקוחות במסלול אקספרס אלא ללקוחות במסלול המלא.
המסלול המלא מכיל בתוכו הרבה מאוד אפשרויות ומודולים נהדרים שיכולים לסייע לניהול העסק שלך.
ניתן לקרוא את המחירון שלנו כאן:
https://www.icount.co.il/plans/

במידה והחלטתם לעבור להלן ההסבר:
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים