תיקון טעות של גביית מע"מ מלקוח בחו"ל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

aasaban
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' יוני 07, 2019 11:46 am

תיקון טעות של גביית מע"מ מלקוח בחו"ל

הודעהעל ידי aasaban » ו' יוני 07, 2019 11:51 am

שלום,
לאחרונה גיליתי שבטעות שילמתי מע"מ עבור לקוח שלי בחו"ל (במשך כחצי שנה) לאחר בירור מקצועי עם יועץ המס שלי.
היועץ אמר לי שאצטרך לתקן את כל החשבוניות רטרואקטיבית

אבקש את הסיוע שלכם ב:
א. קבלת הנחיות כיצד ניתן לעשות זאת במערכת?
ב. כיצד עלי לבנות את החשבוניות המתוקנות? כיצד אני מגדיר את הלקוח כמי שלא צריך לשלם מע"מ?

תודה מראש,
אבי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1428
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תיקון טעות של גביית מע"מ מלקוח בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 10, 2019 8:37 am

שלום רב אבי ותודה על פנייתך,
לצערנו לא ניתן לבצע תיקון או עריכה או שינוי למסמך חשבונאי שכבר הופק (למעט הזמנה, הזמנת רכש והצעת מחיר), לכן ראשית עלייך לבטל את המסמך המדובר (מתוך המסמך יש ללחוץ על 'אפשרויות'->'בטל')
ולאחר הביטול להפיק מחדש את המסמך עם הפרטים הנכונים והמתוקנים. 

להסבר על ביטול וזיכוי מסמכים אנא ראו כאן.
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

כמו כן, לא ניתן להגדיר במערכת לקוחות פטורים ממע"מ אלא יש לוודא שמגדירים כל מסמך פטור מע"מ.
בעת הפקת המסמך הרלוונטי עלייך לסמן למטה (ליד אפשרויות תשלום) את האפשרות "פטור".

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים