ביטול חשבונית עצמית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

assafoffice
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ש' יוני 08, 2019 4:27 pm

Re: ביטול חשבונית עצמית

הודעהעל ידי assafoffice » ב' יוני 10, 2019 1:40 pm

חחחח עכשיו אתם אומרים? אני כבר שנתיים עובדת ככה. למה לא ניתן?
חודש הבא אני עוברת לרווחית

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1643
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ביטול חשבונית עצמית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 10, 2019 1:50 pm

כפי שציינתי, לקוחות במסלול אקספרס לא יכולים להפיק חשבוניות עצמיות מכיוון שחשבונית עצמית זה בעצם הוצאה (ואת זה גם מנהל החשבונות שלך יגיד לך),
וכל האפשרות של ניהול הוצאות לא קיימות במסלול אקספרס.
אם מבחינתך ומבחינת מנהל החשבונות שלך הנתון הזה לא חשוב ולא קריטי אז את מוזמנת להמשיך.
אם הוא כן חשוב עבורך, אז אנו ממליצים לך לעבור למסלול המלא, כך בעצם תוכלי לנהל את כל ההוצאות שלך.

במידה ותרצי לעבור למסלול המלא אנו ממליצים שוב לקרוא את המחירון שלנו כדי שתוכלי לבדוק את כדאיות המעבר והאפשרויות שכל מסלול מכיל בתוכו:
https://www.icount.co.il/plans/

במידה והחלטת לעבור להלן ההסבר:
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים