שינוי מסלול

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

yuvalgov
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: א' אוקטובר 14, 2018 9:48 am

שינוי מסלול

הודעהעל ידי yuvalgov » ג' אוגוסט 06, 2019 12:16 pm

שלום, משום מה גיליתי שאני מוגדר במסלול מלא למרות שרציתי להיות במסלול אקספרס - פרטי חברה: TAKITO LTD
ניסיתי דרך תפריט - תמיכה - קריאה חדשה - אבל יש באג (מגיע למאגר המידע ולא נותן לפתוח קריאה חדשה.
אני מבקש להעביר את החשבון שלי למסלול אקספרס. אם תוכלו להתחשב גם ולעשות את זה רטרואקטיבי בגלל פעילות דלה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי מסלול

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' אוגוסט 06, 2019 1:00 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
לא קיים שום באג בפתיחת קריאה:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו.
במאגר המידע ניתן למצוא תשובות לכל התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/
יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במהלך תהליך פתיחת הקריאה, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.

במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

לעניין מעבר בין המסלולים- לפני המעבר למסלול המבוקש אנו ממליצים שוב לקרוא את המחירון שלנו כדי שתוכלו לבדוק את כדאיות המעבר והאפשרויות שכל מסלול מכיל בתוכו:
https://www.icount.co.il/plans/

במידה והחלטתם לעבור להלן ההסבר:
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

yuvalgov
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: א' אוקטובר 14, 2018 9:48 am

Re: שינוי מסלול

הודעהעל ידי yuvalgov » ג' אוגוסט 06, 2019 3:24 pm

ביצעתי שינוי וקיבלתי הודעה "המסלול יועבר בתחילת חודש הבא"
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1659
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי מסלול

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוגוסט 07, 2019 9:21 am

בשמחה :)
המשך שבוע טוב


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 2 אורחים

cron