log

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

sissparow.p
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' אוגוסט 11, 2019 9:01 pm

log

הודעהעל ידי sissparow.p » א' אוגוסט 11, 2019 9:06 pm

ערב טוב .
אני לא מצליח לבדוק מייל שנשלח ללקוח .
בחיפוש אני מגיע עד שבוע אחורה .
גם שאני בוחר מתחילת השנה.
אני חייב חודשיים אחורה לפחות דחוף.

תודה.

פיליפ

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1884
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: log

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 12, 2019 8:43 am

פיליפ שלום,
ראשית, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג), לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח.
הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימים האחרונים (ולא מעבר לזה), לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.
שנית, במידה ועבר הזמן ואתם לא מצליחים לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: אם תיכנסו לכל מסמך תוכלו לראות מצד שמאל כפתור בצורת סימן קריאה, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו.
במידה ולקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין את המספר 1, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יהיה ליד הסימן של העכבר את המספר 1.
זוהי בעצם אינדיקציה טובה עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. תוכל כך לבדוק בכל יתר המסמכים.
לעיתים פרק הזמן בין פתיחת המייל לא מסונכרן במהירות ולפעמים לוקח זמן למידע להגיע אלינו, כך שהמידע בלוג הוא בעירבון מוגבל.
נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.
נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות הספאם של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, אנא ראה כאן
http://www.icount.co.il/help/emailing/e ... eshooting/


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron