עמוד 1 מתוך 1

קריאות שרות ללקוח

פורסם: ד' ספטמבר 04, 2019 10:54 am
על ידי meirfeldman
שלום
אנחנו חברת שרות , כרגע בודקים את המערכת שלכם , מדוע שאני פותח קריאת שרות ללקוח נשלח מייל לפרטי הלקוח
אם זה חברה של 30 עובדים .. אז כל מי שפונה המנכ"ל יקבל מייל ? נשמע הזוי , איך מבטלים זאת .

Re: קריאות שרות ללקוח

פורסם: ד' ספטמבר 04, 2019 11:36 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
לא הצלחתי להבין את כוונתך.
האם אתה מדבר על פתיחת קריאת שירות ב-CRM או קריאת שירות אצלנו במערכת?
אם מדובר על CRM סימן שאתה במסלול מלא, ומכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור