שלום רב - משתמש dganith1968

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

dganith
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' ספטמבר 08, 2019 2:01 pm

שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי dganith » א' ספטמבר 08, 2019 2:12 pm

בוקר טוב, יש לי מספר שאלות:
1. אני לא רואה שהמערכת ממנה אני נכנסת מהבית, מעבודה או מהאפליקציה מראה תמיד את כל הנתונים ויש לי תחושה שאני משלמת על 2 חשבונות נפרדים.
החשבון שלי הוא רק dganith1968 ולא dganitsalomon@hotmail.com אם אפשר בבקשה לאחד + אם שילמתי עבור 2 חשבונות אז לעשות החזר.

2. אני מעוניינת רק בחשבון אקספרס, כרגע אין לי צורך במלא
3. אני לא מצליחה לשלוח העתק קבלה שכבר שלחתי ללקוחה (ניסיתי דרך קבלות לחפש ולמצוא).

אודה לעזרתכם בהקדם תודה דגנית הרטמן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 08, 2019 2:51 pm

שלום רב,
אני לא מצליח לאתר את החשבונות שלך על סמך הנתונים שרשמת לי, לא לפי המייל ובטח שלא לפי הנתון dganith1968, זה לא מזהה חברה תקין כי לא ניתן להגדיר מזהה חברה עם מספרים.
אם תוכלי לרשום את כתובת המייל איתה את רשומה למערכת שלנו אז זה יעזור לנו.

במידה ויש לך 2 חשבונות ואת רוצה לסגור לחלוטין אחד מהם אז ראשית עלייך להתחבר לחשבון הרלוונטי שאותו את רוצה לסגור, לאחר מכן ניתן לעשות זאת מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי". 

יש לשים לב – משמעות מחיקת פרטי התשלום היא שלא תהיה גישה למסמכים, אז לפני שעושים את זה יש לנצל את הגישה שעדיין קיימת למערכת על מנת להוציא את המידע החשוב החוצה. כדי לשמור את המסמכים יש להיכנס לחיפוש->מסמכי הנהח"ש, להקליק על "עוד" ולסמן את האפשרות "הצג ללא חלוקה לעמודים". לגבי טווח התאריכים בחיפוש, יש להגדיר את תחילת החיפוש משנת 2000. (ללחוץ על "הכל") ולאחר מכן יש ללחוץ על "חפש". בתוצאות החיפוש יש לסמן את כל המסמכים ע"י הצ'ק בוקס העליון ביותר וללחוץ על שמור להדפסה. המערכת תקפיץ הודעה שמדובר בכמות גדולה של מסמכים ושהיא שולחת לך את הקובץ עם כל המסמכים ישירות למייל.

בברכה,
דור

dganith
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' ספטמבר 08, 2019 2:01 pm

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי dganith » ב' ספטמבר 09, 2019 7:47 am

שלום דור ותודה על תשובתך.
מוזר שאתה לא מוצא את החשבון שלי, כי זה המייל של החשבון XXXXXXXX@gmail.com, ופרמטר נוסף לזיהוי XXXXXXXX
ראה צילום מסך .
אני עובדת במערכות מידע כך שמה שמוזר לי למה אני לא רואה את כל הלקוחות שלי בכל מערכת שאני פותחה על אותם נתוני זיהוי (בבית, בעבודה, אפליקציה).
אפילו שאני מחפשת לקוח מסויים ששלחתי לו קבלות איני מוצאת.
מה שאני צריכה זה לשלוח ללקוח העתק קבלה כי הוא לא מוצא. איך עושה זאת?
תודה מראש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 09, 2019 8:56 am

בוקר טוב,
תודה על העדכון- החשבונות נמצאו.
בחשבון שנמצא במסלול המלא אין כלל נתונים: לא לקוחות, לא מסמכים, כלום.
בחשבון שנמצא במסלול האקספרס יש לך 35 מסמכים בסה"כ ו-35 לקוחות.
כך שכל המסמכים שלך נמצאים בחשבון של המסלול האקספרס ולא במלא.
במידה ואת לא משתמשת בחשבון שבמסלול המלא ועיקר הפעילות שלך היא בחשבון שבמסלול האקספרס את מוזמנת לסגור את החשבון כפי שפירטתי בתגובה הקודמת.

עלייך להתחבר לחשבון הנכון שהוא החשבון שבמסלול האקספרס.

dganith
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' ספטמבר 08, 2019 2:01 pm

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי dganith » ב' ספטמבר 09, 2019 10:55 am

שלום דור ותודה על תשובתך.
איזה חשבון הוא ריק? כי כשאני נכנסת מהאפליקציה או מהמחשב עם אותם פרמטרים: במחשב אין נתונים ובאפליציה יש. זה יתכן? הרי אלו אותם נתונים זהים.
dganith1968@gmail.com
dganithartman

הנה צילום מסך מתוך המערכת במחשב, עם אותם פירטי כניסה כמו מהאפליקציה אך ללא נתונים...
הכיצד זה יתכן?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 09, 2019 11:17 am

לצערנו לא הצלחנו לקבל צילום מסך בתוך התגובה שלך.
מכיוון שמדובר על פורום ציבורי ואנחנו נמנעים מרישום של פרטים אישיים אני אנסה להסביר כך:
יש לך 2 חשבונות ב-2 מסלולים שונים, 2 מזהי החברה כתובים אותו דבר אבל מזהה החברה של החשבון שנמצא במסלול האקספרס ובו יש פעילות כתוב עם אותיות d ו-h קטנות בלבד dXXXXXXhXXXXXX, ומזהה החברה של החשבון שנמצא במסלול המלא ובו אין פעילות כתוב עם אותיות D ו-H גדולות וכל השאר קטנות: DXXXXXXHXXXXXX.

קרוב לוודאי שאת מתחברת לחשבון שבמסלול המלא עם D ו-H גדולות ולכן את לא מצליחה לראות את הנתונים.

dganith
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' ספטמבר 08, 2019 2:01 pm

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי dganith » ב' ספטמבר 09, 2019 2:20 pm

הי נראה לי שהפוך. עם האותיות הקטנות אין ככמעט פעילות למעט אחת.
בכל אופן מבחינת המערכת היה צריך שיזהה זאת כאותיות כפולות ולא ליצור מערכת נפרדת...
ואגב זה גם לא נותן לבטל.

דבר נוסף מצאתי שם פירוט של 2 תנועות, שמרתי כ PDF איך מעבירה לפרופיל הנכון?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 09, 2019 3:52 pm

כפי שציינתי, עיקר הפעילות שלך מתרכזת בחשבון של המסלול האקספרס, ראיתי בוודאות את כמות המסמכים שהופקו ואת הלקוחות הקיימים.
קרוב לוודאי שאת ממשיכה להתחבר לחשבון של המסלול המלא (החשבון עם מזהה החברה עם האותיות הקטנות) שם אין פעילות בכלל ולכן את לא רואה לא לקוחות ולא מסמכים.
אם את רוצה לסגור את החשבון של המסלול המלא עלייך להתחבר לחשבון הרלוונטי שאותו את רוצה לסגור, לאחר מכן ניתן לעשות זאת מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי" שם לוחצים על "בטל את חשבון ה iCount שלי".

יש לשים לב – משמעות מחיקת פרטי התשלום היא שלא תהיה גישה למסמכים, אז לפני שעושים את זה יש לנצל את הגישה שעדיין קיימת למערכת על מנת להוציא את המידע החשוב החוצה. כדי לשמור את המסמכים יש להיכנס לחיפוש->מסמכי הנהח"ש, להקליק על "עוד" ולסמן את האפשרות "הצג ללא חלוקה לעמודים". לגבי טווח התאריכים בחיפוש, יש להגדיר את תחילת החיפוש משנת 2000. (ללחוץ על "הכל") ולאחר מכן יש ללחוץ על "חפש". בתוצאות החיפוש יש לסמן את כל המסמכים ע"י הצ'ק בוקס העליון ביותר וללחוץ על שמור להדפסה. המערכת תקפיץ הודעה שמדובר בכמות גדולה של מסמכים ושהיא שולחת לך את הקובץ עם כל המסמכים ישירות למייל.

לא הצלחתי להבין אילו תנועות ייצאת ב-PDF? הכוונה למסמכים?

dganith
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' ספטמבר 08, 2019 2:01 pm

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי dganith » ג' ספטמבר 10, 2019 7:40 am

בוקר טוב דור,
הפרופיל עם המזהה של האותיות הקטנות נמחק בסוף ונותרתי עם המזהה של האותיות הגדולות באפליקציה ועם כל המידע והנתונים.
אני נכנסת עם אותם פירטי מזהה של האפליקציה למחשב ואין שם כלום ולמעשה המערכת מודיעה שעלי להכניס פירטי תשלום.
הייתי רוצה גישה גם מהמחשב לאותם נתונים. מה עושים?
תודה מראש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1780
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שלום רב - משתמש dganith1968

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ספטמבר 10, 2019 9:05 am

בוקר טוב,
את החשבון במסלול המלא dganithartman לא סגרת- עדיין יש אמצעי תשלום.
עלייך להתחבר אליו דרך המחשב-> לגשת למערכת-> הגדרות-> החברה שלי-> פרטי התשלום שלי וללחוץ על "בטל את חשבון ה-iCount שלי".

לאחר מכן, להתחבר דרך המחשב לחשבון השני שבמסלול אקספרס- עלייך לגשת למערכת-> הגדרות-> החברה שלי-> פרטי התשלום שלי-> וללחוץ על 'שלם כעת'-> לסמן ב-V את האפשרות "קראתי ואני מאשר שאני רוצה לשלם עבור iCount Express"-> להזין את אמצעי התשלום-> את תעודת הזהות ואת התוקף וללחוץ על 'חייבו אותי'.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים