פנייה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

sagi
משתמש צעיר
הודעות: 14
הצטרף: ו' פברואר 20, 2015 1:32 pm

פנייה

הודעהעל ידי sagi » א' אוקטובר 06, 2019 12:16 am

שלום האם יש דרך לפנות לצוות אישית ?
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1981
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פנייה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אוקטובר 06, 2019 8:36 am

שלום רב שגיא ותודה על פנייתך,
אנו רואים שיש לך 2 חשבונות: אחד במסלול אקספרס והשני במסלול מלא.
חשבון במסלול אקספרס יכול לפנות אלינו אך ורק דרך הפורום הציבורי בלבד.
חשבון במסלול מלא יכול לפנות אלינו דרך פתיחת קריאות שירות אישיות.

ולכן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים

cron