למה אין ביט

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

yairbens
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ב' דצמבר 16, 2019 7:08 pm

למה אין ביט

הודעהעל ידי yairbens » ב' דצמבר 16, 2019 7:11 pm

שלום,

ביצירת קבלה באמצעי התשלום אין אפשרות של "ביט", אשמח אם תוסיפו.

תודה, יאיר

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3472
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: למה אין ביט

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' דצמבר 17, 2019 9:42 am

שלום רב יאיר ותודה על פנייתך,
 
שירות התשלומים והעברת הכספים של bit או אמצעי תשלום אחר כגון Paybox עובדים באמצעות העברה בין חשבונות.
 
מכיוון שבקבלה או חשבונית מס קבלה לא קיימת אפשרות תשלום של bit או Paybox או שירות תשלומים אחר מה שצריך לעשות זה לבחור באפשרות תשלום של העברה בנקאית ולרשום בהערה של המסמך באמצעות מה שולם, לדוגמא "שולם באמצעות bit".
 
לכן מה שצריך לעשות זה קודם לוודא שמוגדר לך חשבון בנק במערכת.
 
אם לא קיים, מה שעלייך לעשות זה לגשת למערכת->הגדרות-> הנהח"ש-> חשבונות בנק-> להגדיר את החשבון הבנק ולשמור.
 
לאחר מכן במסמך הקבלה או חשבונית מס הקבלה, כאשר תיבחר האפשרות של העברה בנקאית יופיע לך חשבון הבנק שהגדרת.
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 8 אורחים

cron