איתורים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

tooleden
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' דצמבר 10, 2019 9:17 pm

איתורים

הודעהעל ידי tooleden » ה' דצמבר 19, 2019 10:38 am

אני מנהל מלאי של למעלעה מ 1000 פריטים, ואני זקוק לאיתורים של כל פריט שיופיעו בהזמנות לדוגמה.
ניסיתי לבדוק את הנושא ולהפתעתי לא מצאתי את האיתורים בהזמנות.
כיצד ניתן לראות את האיתורים במסמכים כגון הזמנה, לא צריך שיופיע בחשבונית., בהמנה כן
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3472
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איתורים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' דצמבר 19, 2019 10:49 am

שלום רב,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים

cron