חייבתם ללא שימוש שלי במערכת

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

maabada.shivok
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ג' אפריל 17, 2018 9:49 pm

חייבתם ללא שימוש שלי במערכת

הודעהעל ידי maabada.shivok » א' ינואר 05, 2020 8:53 pm

שלום חויבתי עבור השלושה חודשים האחרונים, ללא שימוש במערכת מכיוון שביטלתי את השימוש שלי בה, גם כאשר אני נכנס למערכת, המערכת נותנת לי הודעה כי אין לי פרטי תשלום עבור המערכת, וכי איך אתם מחייבים אותי בפועל?
תחזרו אליי בדחיפות לבדוק את הסיבה לבעיה זו , אני סתם משלם כסף על אי שימוש בפעול.

גיל ספיר

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3215
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חייבתם ללא שימוש שלי במערכת

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ינואר 06, 2020 10:32 am

היי גיל,
כשאני ניגש אצלך למערכת-> הגדרות-> החברה שלי-> פרטי התשלום שלי-> אני רואה שיש אמצעי תשלום מעודכן ולכן חוייבת.
אם אין אמצעי תשלום לא יהיה חיוב חודשי.

בכל אופן, נעשה את זה מסודר.
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם להבא על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים