עמוד 1 מתוך 1

שאלה

פורסם: ו' מרץ 27, 2020 9:35 pm
על ידי ayeletkatzda
שלום,
1. עד היום שעשיתי טעות בחשבונית מס שהוצאתי הרואה חשבון אמר לי להוציא חשבונית זיכוי לפי פרטי החשבונית השגויה ולאחר מכן להוציא חשבונית חדשה. האם הייתי צריכה לעשות עוד פעולה כמו חשבונית מס במינוס לכול חשבונית שגויה?
2. הוצאתי חשבונית מס שגויה עם תאריך שגוי, לאחר מכן הוצאתי חשבונית זיכוי על אותו תאריך ובנוסף ביטלתי את החשבונית המקורית. האם עשיתי טעות? כי חשבונית הזיכוי גם ככה מורידה מעמ והחשבונית המבוטלת גם היא ללא מעמ כך שיוצא שהורדתי מעמ פעמיים ואין איזון כספי

Re: שאלה

פורסם: א' מרץ 29, 2020 8:55 am
על ידי iCount
שלום
עקרונית מנהל החשבונות שלך צריך להנחות אותך.
ביטול מסמך מייצר לבד את מסמך הזיכוי, ולכן לא צריך גם לבטל ולגם להוציא מסמך זיכוי...
יש לעבוד עם מנהל החשבונות שלך על החומר ולבצע תיקונים בהתאם.

Re: שאלה

פורסם: ג' יוני 02, 2020 11:53 pm
על ידי Avi B
שלום לתומכים,
איך רושמים בהנהלת החשבונות את המענקים לעצמאים בתקופת הקורונה?

Re: שאלה

פורסם: ד' יוני 03, 2020 10:10 am
על ידי Dor - iCount
בוקר טוב :)
שאלות מסוג זה יש להפנות למנהל החשבונות, מכיוון שאנחנו לא מקור מוסמך למענה על שאלות חשבונאיות.
תפקידו של מנהל החשבון לתת לך הדגשים והנחיות אילו מסמכים עלייך להפיק וכיצד להתנהל מכל היבטי הנהלת החשבונות.


בברכה,
דור