דוח מעמ והכנסות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

reutamsalem
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' יולי 12, 2020 8:12 pm

דוח מעמ והכנסות

הודעהעל ידי reutamsalem » א' יולי 12, 2020 8:16 pm

היי ברשותי שתי חשבונות אייקונט.אחד על שם reutamsalem ואחד על שם zhana.you .במסגרת שותפות פתחנו את החשבון השני שצוין וקיבלנו 45 ימי התנסות שנגמרו.ופתחנו לאחר מכן חשבון חדש אצלכם (reutamsalem1) על מנת להוציא דוח שנתי אני צריכה את הנתונים מהחשבון השני שנגמרו לו ימי ההתנסות ולכן זה לא נותן לי לגשת לדוחותץ,מה עלי לעשות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3326
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דוח מעמ והכנסות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יולי 13, 2020 5:12 pm

ערב טוב :)
ראשית, ציינתם פה 2 מזהי חברה שלא יכולים להיות מוגדרים:
zhana.you (לא ניתן להגדיר נקודה במזהה החברה).
reutamsalem1 (לא ניתן להגדיר מספרים במזהה החברה).

ולכן החשבונות הללו לא קיימים אצלנו על פי הנתונים שלנו.
מזהה החברה הראשון כן קיים.

במידה וישנו חשבון icount שבמהלך 45 ימי התנסות + 40 ימים לאחר תום ההתנסות שלא הוגדר בו אמצעי תשלום אז המערכת מוחקת את החשבון בצורה אוטומטית.

במידה וברצונך לשחזר את פרטי ההתחברות לחשבון אז במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.

לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף יש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.

במייל שנשלח אליך כתוב שם המשתמש, מזהה החברה והסיסמא הזמנית שקיבלת.
מומלץ בחום לרשום את הפרטים בצד כי ההודעה על פרטי ההתחברות לא תוצג שוב.
לאחר לחיצה על הלינק יש לבצע התחברות עם הפרטים שקיבלת ולאחר ההתחברות מומלץ לשנות את הסיסמא באופן מיידי.

כמו כן, במידה וברשותך מספר חשבונות תקבל מייל אחד שיכיל כמה מיילים פנימיים, כל מייל יתייחס לכל חשבון בנפרד ולכן יש לוודא שנכנסים למייל שמתייחס לחשבון הרלוונטי אליו רוצים להיכנס ואליו רוצים לשחזר את פרטי ההתחברות

כדי לשנות סיסמא יש ללחוץ על מערכת->הגדרות->החברה שלי->משתמשים->ללחוץ על אייקון המנעול בשורת המשתמש הרלוונטי-> בשדה הראשון להזין את הסיסמא הנוכחית שקיבלת-> ובשדות האחרונים להזין פעמיים את הסיסמא החדש ולסיום ללחוץ על 'שמור'.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים