הטמעת המערכת בדף נחיתה לצורך גבייה וניהול לקוחות - אודה אם ישובו אליי טלפונית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

tsachigal11
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' נובמבר 26, 2015 7:09 pm

הטמעת המערכת בדף נחיתה לצורך גבייה וניהול לקוחות - אודה אם ישובו אליי טלפונית

הודעהעל ידי tsachigal11 » א' אוקטובר 18, 2020 10:10 am

הטמעת המערכת בדף נחיתה לצורך גבייה וניהול לקוחות - אודה אם ישובו אליי טלפונית

צחי XXXXXXXX

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הטמעת המערכת בדף נחיתה לצורך גבייה וניהול לקוחות - אודה אם ישובו אליי טלפונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אוקטובר 18, 2020 10:17 am

בוקר טוב,
לצערי אנו לא עובדים עם טלפונים.
שימוש בעמודי סליקה אפשרי רק ללקוחות במסלול מלא.
ולכן אם אתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 5 אורחים

cron