התחברות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ayala_fin
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' ספטמבר 22, 2019 4:05 pm

התחברות

הודעהעל ידי ayala_fin » א' ספטמבר 22, 2019 4:06 pm

הי!
לא ברור למה אבל המערכת לא מזהה אותי.
נכנסתי אליה בדיוק פעם אחת והיא לא מאפשרת לי להיכנס שוב.
נרשמתי ל45 יום ניסיון חינם.
כשניסיתי לעשות איפוס סיסמא נשלח אליי לינק שאין לי אפשרות להיכנס אליו.
אשמח לגישה למערכת ולהחזר על כמה ימים שאני לא מצליחה להיכנס, כדי שנוכל להמשיך יחד..

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: התחברות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 23, 2019 8:53 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
במייל שנשלח אליך כתוב שם המשתמש, מזהה החברה והסיסמא הזמנית שקיבלת.
לאחר לחיצה על הלינק יש לבצע התחברות עם הפרטים שקיבלת.
לא הצלחנו להבין מה כוונתך שנשלח אלייך לינק אבל אין לך אפשרות להיכנס אליו- מה קורה לאחר שאת לוחצת על הלינק להתחברות?
אודה לך אם תוכלי לפרט.
תודה

בברכה,
דור

maromoil
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' מרץ 19, 2020 8:57 am

Re: התחברות

הודעהעל ידי maromoil » ה' מרץ 19, 2020 9:06 am

שלום לא מצליחה להכנס לחשבון
לא קולט את הסיסמא ולא מאפשר לי לשחזר
מי יכול לעזור

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: התחברות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 19, 2020 9:32 am

בוקר טוב,
במסך ההתחברות למערכת בכתובת https://app.icount.co.il/login.php יש לבצע את תהליך שחזור הפרטים ואיפוס הסיסמא ע"י לחיצה על 'לחץ לתזכורת'.

לאחר לחיצה על 'לחץ לתזכורת' עליך להזין את מספר העסק (ח.פ / ת.ז / ע.מ) ולאחר מכן עליך להזין את כתובת המייל של המשתמש (עובד) שצריך לשחזר לו את הפרטים.

לבסוף יש ללחוץ על 'המשך' כדי להמשיך את התהליך.
במייל שנשלח אליך כתוב שם המשתמש, מזהה החברה והסיסמא הזמנית שקיבלת.
לאחר לחיצה על הלינק יש לבצע התחברות עם הפרטים שקיבלת.

חשוב לנו לציין- לעיתים המיילים מאיתנו מתקבלים בתיקיות הספאם, לכן יש לבצע מעקב לגבי המיילים שמתקבלים אצלך.

בברכה,
דור

maromoil
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' מרץ 19, 2020 8:57 am

Re: התחברות

הודעהעל ידי maromoil » ד' מרץ 25, 2020 11:45 pm

סליחה דור עושה כל מה שנאמר לי ולא מצליחה להכנס שוב!
לא מאפשר לא שולח לי לטלפון סיסמא. למייל כן מנסה להכנס והוא זורק אותי
לא ניתן להשתמש בלינק זה מכיון שכבר השתמשת בו. במידה ועדיין לא ניתן להיכנס למערכת iCount עם פרטי החשבון שיש לך, יש לחזור על הליך איפוס הסיסמה
ושוב חוזר חלילה...אני בבעיה נסו לעזור תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: התחברות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 26, 2020 9:30 am

בוקר טוב,
שלחתי לך שוב למייל את תהליך איפוס הסיסמא.
יש לוודא שבעת ההתחברות בשדה הראשון מגדירים את שם המשתמש, בשדה האמצעי את מזהה החברה (שמוגדר אצלך באותיות קטנות בלבד) ובשדה האחרון את הסיסמא.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 4 אורחים

cron