שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Rane
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' אפריל 05, 2020 4:35 pm

שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Rane » א' אפריל 05, 2020 4:40 pm

לצוות התמיכה שלום

אני מנסה כבר מספר חודשים ללא הצלחה לשנות את סיווג התוכנה שבשימושי ל EXPRESS, אני לא יודע אך בידיוק זה קפץ והשתדרג ? וגם למה למרות שקיבלתי ממכם הודעות שבחודש הבא אחוייב לפי אקספרס אתם ממשיכים לחייב אותי במחיר של חבילה מלאה וזאת למרות שאני לא מתשמש בזה !!!!

כל ההתנהלות שלכם עם התמיכה ממש מבישה ולא מכבדת ולדעתי אם תמשיכו כך אתנתק ממכם וגם אבקש מכל לקוחותי לפעול בהתאמה !

לא אוהב את ההתנהלות הזו שלכם - חוצפה

בברכה

רן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4200
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 06, 2020 8:34 am

בוקר טוב רן,
ננסה לעשות סדר בדברים:
ראשית, חשוב לנו להבהיר שאני לא רואה שעד עכשיו, במשך כל החודשים האלה שפנית אלינו כלל דרך פתיחת קריאה לצוות התמיכה שלנו (או דרך פורום התמיכה), וחבל כי זה היה חוסך לך זמן והיית יכול לקבל תשובות מהר.

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

לשאלתך, כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור

Rane
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' אפריל 05, 2020 4:35 pm

Re: שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Rane » ב' מאי 03, 2021 8:03 am

לצוות התמיכה בוקר טוב

אני מעוניין לחזור למסלול המלא, אודה באם תסבירו לי כיצד אני עושה זאת וכן רציתי להבין אם אני במסלול המלא ואח"כ אני מעוניין להתנתק במה זה כרוך ? האם אני נדרש לתקופת צינון? וכיצד כרגע אני עובר למסלול מלא ומבטל את החסימה שיש כרגע לי בחשבון

רן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4200
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 03, 2021 10:45 am

צהריים טובים רן,
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור

Rane
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' אפריל 05, 2020 4:35 pm

Re: שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Rane » ג' מאי 04, 2021 7:31 am

תודה על התשובה

אבל כרגע כשאני נכנס למערכת קופץ לי החלון של התשלום לאספרס ולא ניתן לסגור אותו ולבחור מסלול אחר ??

מה עושים ?? אני רוצה לעבור למסלול מלא בלי לשלם לכם שנה מראש

רן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4200
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי סטאטוס חשבון + תשלום חודשי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מאי 04, 2021 8:46 am

היי רן בוקר טוב,
אני רואה שהרישיון השנתי שלך במסלול האקספרס הסתיים אתמול 3.5.2021, ולכן העברתי את חשבונך למסלול המלא, אנא התנתק והתחבר מחדש בבקשה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים