בעיה בהוצאת קבלה עם תאריך ישן

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

nimrod.elarar
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' אוקטובר 06, 2020 4:05 pm

בעיה בהוצאת קבלה עם תאריך ישן

הודעהעל ידי nimrod.elarar » ה' פברואר 25, 2021 11:47 am

שלום,

כאשר אני מנסה להוציא קבלה עבור סכום כסף שהתקבל כמענק בספטמבר 2020 (עם תאריך מסמך של ספטמבר 2020) המערכת רושמת לי

1. There is at least one document from the same kind with an 'older' date. You can not create documents with the provided date.

You must fix there errors before creating the document.

מעולם לא הוצאתי שום מסמך עבור אותו לקוח "מס הכנסה" בעבר, וגם לא עבור אותו סכום.
באותו תאריך הוצאתי חשבונית מס\קבלה ללקוח אחר ובסכום אחר (במט"ח).

אשמח לעזרתכם על מנת שאוכל להוציא קבלה עבור הסכום שהתקבל.

תודה,
נימרוד
קבצים מצורפים
Error.jpg
(73.1 KiB) עדיין לא הורד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4194
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה בהוצאת קבלה עם תאריך ישן

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' פברואר 25, 2021 1:51 pm

היי נימרוד צהריים טובים :)

מכיוון שמבחינה חשבונאית זה לא תיקני להוציא מסמכים על תאריך עבר, ההנחיה אומרת כך:

במידה וקיבלת הנחייה ממנהל החשבונות שלך להפיק מסמך על תאריך עבר, אבל כבר הופקו מסמכים בין התאריך הרצוי לתאריך הנוכחי, ראשית עלייך לבטל את כל המסמכים מאותו הסוג שהופקו בחודש הנוכחי, לאחר מכן להפיק את המסמך הרצוי על החודש הקודם ולבסוף להוציא מחדש את כל המסמכים שבוטלו.

כלומר, במקרה שלך ישנה כוונה להפיק מסמך על תאריך קודם, סביר מאוד להניח שאם הפקת מסמכים לאחר תאריך היעד שכבר עבר תתקבל לך הודעה שקיימים לך מסמכים עתידיים, חשוב להבין שההודעה לא מתייחסת ללקוח מסויים, אלא על כלל המסמכים שהופקו מאותו הסוג בין תאריך העבר לתאריכים עתידיים שבאו אחריו.
לכן בהתאם להנחיה, ראשית יש לאתר את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו לאחר תאריך היעד (דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> לבחור את סוג המסמך שאת רוצה להפיק על תאריך עבר-> לבחור את כל התאריכים-> מומלץ ללחוץ על 'עוד' ולסמן 'הצג ללא חלוקה לעמודים' ולהריץ חיפוש)-> לאחר מכן להיכנס לכל מסמך בנפרד ולבטל כל אחד מהם ע"י לחיצה על כפתור אפשרויות-> בטל, לאחר מכן להפיק את המסמך על התאריך הרלוונטי, ולבסוף "להחזיר" את כל המסמכים שביטלת ע"י הפקת המסמכים מחדש.

להסבר על ביטול וזיכוי מסמכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

לחלופין, באפשרותך להפיק את המסמך עם התאריך של היום ולציין בהערות שהמסמך מתייחס לתאריך בו הוא היה צריך להיות מופק.
לכן בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל החשבונות שלך כדי לבדוק מה הוא ממליץ מ-2 הדרכים שהצענו.
 


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 13 אורחים