קבלה ללקוח

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shinyskincostor
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ו' ינואר 22, 2021 12:29 pm

קבלה ללקוח

הודעהעל ידי shinyskincostor » א' מרץ 07, 2021 9:02 pm

שלום,
רציתי לדעת האם הלקוח מקבל מכם קבלה? בכל פעם נשלח אלי העתק ואני רוצה שהקבלה שלכם לא תישלח ללקוחות.
אני כבר שולח קבלה משלי ממקום אחר ובכלל, כאשר מדובר בלקוחות מחו"ל, קבלה בעברית לא רלוונטית.
תודה,

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4204
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלה ללקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 08, 2021 10:52 am

בוקר טוב :)
אני רואה שחשבונך נמצא במסלול המלא ומחובר לחנות שופיפיי.
כברירת מחדל המערכת שולחת אוטומטית את הקבלות ללקוחות שלך.
במידה ולא רוצים שהקבלות יישלחו ללקוחות אוטומטית ניתן לגשת למערכת-> הגדרות-> eCommerce-> לשונית 'שופיפיי' ושם לסמן את ההגדרה " לא לשלוח אימייל אוטומטית ללקוח" כדי המערכת רק תפיק את הקבלות אוטומטית אך לא תשלח אותם למייל של הלקוחות.
במידה ורוצים שהקבלות גם לא יישלחו אלייך ניתן לסמן את ההגדרה "לא לשלוח אימייל אוטומטית אליי" ולשמור.

אך השאלה העיקרית היא כזאת:
ציינת "אני כבר שולח קבלה משלי ממקום אחר"- אם כבר קיימת לך אוטומציה של הפקת קבלות אוטומטית במערכת שלנו, מדוע אתה מפיק קבלות ממערכת אחרת? זה לא מומלץ בכלל, זה עלול לגרום להפקת קבלות כפולות ועילה לפסילת ספרים.
עדיף להתמקד במערכת אחת בלבד, במערכת שלנו לצורך הפקת הקבלות לאחר קבלת תשלומים משופיפיי.

ולגבי שפת הקבלות- כאשר מדובר על לקוחות חו"ל המערכת תפיק קבלות באנגלית ותשלח אותם באנגלית ובמט"ח, וגם שפת המייל תהיה באנגלית.
כאשר מדובר על לקוח ישראלי, הקבלות יופקו בעברית.


בברכה,
דור

shinyskincostor
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ו' ינואר 22, 2021 12:29 pm

Re: קבלה ללקוח

הודעהעל ידי shinyskincostor » ש' מרץ 13, 2021 6:32 pm

שלום,
תודה על המידה, עזר לי מאוד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4204
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלה ללקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ש' מרץ 13, 2021 7:47 pm

בשמחה רבה :)
שיהיה שבוע טוב, נעים ושקט

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: AdsBot [Google], Bing [Bot] ו־ 17 אורחים