עמוד 1 מתוך 1

משתמש חדש

פורסם: א' ינואר 04, 2015 10:44 am
על ידי bat-chen
יואב בוקר טוב
התחברתי הבוקר לראשונה למערכת ועשיתי ייבוא של הקבצים ממערכת כספית שבה השתמשתי.
כאשר אני נכנסת לכרטסת חייבים עולים לי הרבה מאד לקוחות שכלל אינם חייבים ושילמו כבר ממזמן.
מדוע זה קורה ומה עלי לעשות בעניין?
תודה.
בת-חן

Re: משתמש חדש

פורסם: א' ינואר 04, 2015 5:08 pm
על ידי iCount
שלום
האם בכרטסת (דוחות->כרטסת) הם גם חייבים?

Re: משתמש חדש

פורסם: א' ינואר 04, 2015 9:56 pm
על ידי bat-chen
כאשר אני נכנסת לדוחות - כרטסת - לקוחות - אז כן - גם שם הרשימת חייבים לא נכונה.

Re: משתמש חדש

פורסם: ב' ינואר 05, 2015 12:28 am
על ידי iCount
הרשימה שם מקבלת את כל המידע מהחומר שייבאת. אם את בגרסת התנסות עדיין, אני מציע שתעברי לגרסת סטנדרט ואז תוכלי לפתוח קריאה ושאנחנו נבדוק. אחרת אנחנו לא יכולים לעזור.

Re: משתמש חדש

פורסם: ב' ינואר 05, 2015 9:35 pm
על ידי bat-chen
אוקי. איך עוברים לסטנדרט ואיך פותחים קריאה?

Re: משתמש חדש

פורסם: ב' ינואר 05, 2015 10:06 pm
על ידי iCount
במידה ונמצאים כבר במסלול הרגיל יש להיכנס ל"מערכת->מנהלה->פרטי התשלום שלי", ללחוץ על הקישור לעדכון פרטי התשלום ואז כשיימחקו פרטי התשלום תופיע אפשרות לבחור מסלול אקספרס.

אחרת, כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: מערכת->פרטי הנהח"ש->הגדרות הנהח"ש
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.

לא לשכוח לשמור :)

Re: משתמש חדש

פורסם: ג' ינואר 06, 2015 3:51 pm
על ידי bat-chen
אוקי. עכשיו אני מסומנת כסטנדרט. עכשיו אפשר לקבל תמיכה? או שאני צריכה לעבור לאקספרס?
זה לא ברור לי מה ההבדל ובאיזה מהם אני צריכה להיות כדי לקבל את התמיכה.
תודה,
בת-חן

Re: משתמש חדש

פורסם: ד' ינואר 07, 2015 12:03 pm
על ידי iCount
הכול מוסבר בצורה מאוד ברור במחירון שלנו שבאתר.
ברגע שאת לא במסלול האקספרס את יכולה לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת שלך.
בתפריט: תמיכה->קריאה חדשה.