משתמשת חדשה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

nyarkoni
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' דצמבר 07, 2014 10:43 am

משתמשת חדשה

הודעהעל ידי nyarkoni » א' דצמבר 07, 2014 10:46 am

היי, חדשה במערכת. בהרשמה מילאתי את כתובת המייל של רואה החשבון שלי. הבוקר הוצאתי חשבונית ראשונה, מילאתי את המייל של הנמען, אבל החשבונית לא נשלחה אליו ולא לרואה החשבון. לשניהם הייתי צריכה לעשות חיפוש בחשבוניות ולשלוח ידנית את המייל אליהם. איך מוודאים שאכן חשבונית תילשח אוטומטית לרואה חשבון ותישלח ללקוח? בנוסף, מדוע החשבונית מופיעה רק כאשר אני מבצעת חיפוש ולא באופן מיידי ונגיש תחת "החשבוניות שלי" ? תודה. האם יש הוראות תפעול למערכת היכן שהוא? זקוקה להכוונה בסיסית כדי לא לבצע טעויות של מתחילים. תודה :)

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3310
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: משתמשת חדשה

הודעהעל ידי iCount » א' דצמבר 07, 2014 11:08 am

שלום
עדיף למלא את כתובת המייל שלך ולא של מנהל החשבונות שלך כדי שאם יהיו הודעות חשובות אז הן תישלחנה אלייך ולא אליו.
את יכולה לשנות את זה דרך "מערכת->הגדרות הנהחש"->פרטי החברה שלי".

חשבוניות לא נשלחות אוטומטית ללקוח או למנהל החשבונות אחרי יצירתן אלא אם הגדרת ככה. ניתן להגדיר שליחה אוטומטית של חשבוניות לנמען כמו מנהל החשבונות דרך "מערכת->הגדרות אימייל" ואז בכל פעם שיווצר מסמך הוא יישלח לכתובת הזו, אבל האמת היא שממש לא צריך את זה. ניתן פשוט להגדיר שליחה מרוכזת למנהל חשבונות ואז הנתונים כולם יישלחו אליו אח לחודש במקום לשגע אותו כל הזמן.
לעניין הלקוח - כדי לשלוח ללקוח את המסמך אחרי היצירה יש ללחוץ על "אימייל" אחרי שמייצאים את המסמך ואז תוכלי לשלוח למייל של הלקוח את המסמך.

לכל שאלה נוספת בעניין תפעול המערכת יש אותנו כאן ויש את "מאגר המידע" באתר שלנו.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 8 אורחים