משתמשת חדשה
פורסם: א' דצמבר 07, 2014 10:46 am
היי, חדשה במערכת. בהרשמה מילאתי את כתובת המייל של רואה החשבון שלי. הבוקר הוצאתי חשבונית ראשונה, מילאתי את המייל של הנמען, אבל החשבונית לא נשלחה אליו ולא לרואה החשבון. לשניהם הייתי צריכה לעשות חיפוש בחשבוניות ולשלוח ידנית את המייל אליהם. איך מוודאים שאכן חשבונית תילשח אוטומטית לרואה חשבון ותישלח ללקוח? בנוסף, מדוע החשבונית מופיעה רק כאשר אני מבצעת חיפוש ולא באופן מיידי ונגיש תחת "החשבוניות שלי" ? תודה. האם יש הוראות תפעול למערכת היכן שהוא? זקוקה להכוונה בסיסית כדי לא לבצע טעויות של מתחילים. תודה :)