icount -shopify

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

aizikfranko
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' אוגוסט 08, 2016 4:01 pm

icount -shopify

הודעהעל ידי aizikfranko » ב' אוגוסט 08, 2016 4:12 pm

שלום נרשמתי לicount במסלול האקספרס
וכבר אישרו אותי ב payme עברתי את כל השלבים
איך אני מפעיל את icount עם shopify?
גם בשופיפיי עידכנתי את כל הנתונים ב- payment gatway אבל עדיין לא עובד
איך מפעילים בבקשה עזרה
תודה איציק

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3450
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי iCount » ב' אוגוסט 08, 2016 4:31 pm

שלום
אם רוצים שופיפיי אי אפשר מסלול אקספרס. צריך מסלול מלא.

aizikfranko
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' אוגוסט 08, 2016 4:01 pm

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי aizikfranko » ב' אוגוסט 08, 2016 5:49 pm

בסדר הבנתי תודה אז אני עדיין יכול לשנות למסלול מלא?


aizikfranko
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' אוגוסט 08, 2016 4:01 pm

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי aizikfranko » ב' אוגוסט 08, 2016 6:15 pm

אני מצטער אבל אני בתוך המערכת שלי ב-icount ואני לא מוצא איך אני משדרג את החשבון שלי לחשבון מלא,תוכל לעזור לי? תודה רבה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3450
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי iCount » ג' אוגוסט 09, 2016 8:49 am

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: מערכת->פרטי הנהח"ש->הגדרות הנהח"ש

yasminsafouri
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' אוקטובר 21, 2020 3:15 pm

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי yasminsafouri » ד' אוקטובר 21, 2020 5:26 pm

שלום אני במסלול מלא ועדיין מקבל שגיאה
E46 You did not enable your shopify gateway in iCount settings

איך מחברים שופיפיי דרך איי קאונת ??

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4031
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: icount -shopify

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 21, 2020 6:22 pm

שלום,
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 11 אורחים

cron