שלום,
א. לאחר הפקת קבלה, לא נשלח מייל באופן אוטומטי ללקוח (אלא רק בשליחה ידנית).
מסומן בהגדרות "שלח תזכורות לאחר הפקת מסמכים"
ב. לאחר שאני מבצע שליחה ידנית, בלוג מופיע ש"כתובת המייל XXXXXXX@gmail.com הינה כתובת חסומה. בכל פעם שניסינו לשלוח לה בעבר המייל חזר עם שגיאה...
בקש שחרור כתובת מייל מחסימה
למרות שאני לוחץ על בקשת שחרור, לא מוצגת הודעה כלשהי.
ג. בנוסף בלוג רשום "הדומיין gmail.com לא מרשה לנו לשלוח בשמו מייל. אנא לחץ כאן להנחיות" ההנחיות מפנות ל"הנהלה->הגדרות דואר אלקטרוני" אולם הפרטים שם לא זהים בכלל למה שמופיע בטופס ההנחיות ואינן קשורות לאימות המייל.