שליחת קבלות אוטומטי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shlomits
משתמש צעיר
הודעות: 29
הצטרף: ה' אוגוסט 25, 2016 10:36 pm

שליחת קבלות אוטומטי

הודעהעל ידי shlomits » ה' אוגוסט 25, 2016 10:44 pm

שלום,

א. לאחר הפקת קבלה, לא נשלח מייל באופן אוטומטי ללקוח (אלא רק בשליחה ידנית).
מסומן בהגדרות "שלח תזכורות לאחר הפקת מסמכים"

ב. לאחר שאני מבצע שליחה ידנית, בלוג מופיע ש"כתובת המייל XXXXXXX@gmail.com הינה כתובת חסומה. בכל פעם שניסינו לשלוח לה בעבר המייל חזר עם שגיאה...
בקש שחרור כתובת מייל מחסימה
למרות שאני לוחץ על בקשת שחרור, לא מוצגת הודעה כלשהי.

ג. בנוסף בלוג רשום "הדומיין gmail.com לא מרשה לנו לשלוח בשמו מייל. אנא לחץ כאן להנחיות" ההנחיות מפנות ל"הנהלה->הגדרות דואר אלקטרוני" אולם הפרטים שם לא זהים בכלל למה שמופיע בטופס ההנחיות ואינן קשורות לאימות המייל.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3447
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: שליחת קבלות אוטומטי

הודעהעל ידי iCount » ו' אוגוסט 26, 2016 7:31 am

שלום
אחרי כל הפקה ידנית של מסמך יש ללחוץ על ״אימייל״ כדי לשלוח אותו. הוא לא יישלח בצורה אוטומטית.

אם את עובדת על מייל של gmail לא צריך לאמת אותו. אם הוא חסום זה אומר שהכתובת לא נכונה ועשתה בעיות בעבר. וידאת שהכתובת נכונה?

shlomits
משתמש צעיר
הודעות: 29
הצטרף: ה' אוגוסט 25, 2016 10:36 pm

Re: שליחת קבלות אוטומטי

הודעהעל ידי shlomits » ו' אוגוסט 26, 2016 10:32 am

ברור שהכתובת נכונה. זה המייל שלי. והיא עובדת, למשל, בנסיונות שליחת טמפלייט וכו'.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3447
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: שליחת קבלות אוטומטי

הודעהעל ידי iCount » ו' אוגוסט 26, 2016 10:48 am

המערכת חוסמת את המייל רק אם הוא חזר פעם עם שגיאה.
אנא שלחי לי בפרטי את כתובת המייל ואבדוק אותה על השרתים שלנו.

shlomits
משתמש צעיר
הודעות: 29
הצטרף: ה' אוגוסט 25, 2016 10:36 pm

Re: שליחת קבלות אוטומטי

הודעהעל ידי shlomits » ו' אוגוסט 26, 2016 5:22 pm

תודה,
שלחתי.



חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים

cron